معلمان شیوه تدریس خود را با توجه به تکنولوژی های روز تغییر دهند

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران/بوشهر معاون پژوهشی، برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: استفاده مطلوب از تجهیزات هوشمند از دغدغه های مهم آموزش و پرورش در بحث تحصیلی دانش آموزان است و معلمان باید با آموزش های لازم، شیوه تدریس خود را با توجه به تکنولوژی های روز تغییر دهند.

معلمان شیوه تدریس خود را با توجه به تکنولوژی های روز تغییر دهند

عبدالرضا بندری صبح امروز در حاشیه نشست با حوزه فناوری آموزش و پرورش استان با بیان اینکه 46 درصد کلاس های درس استان هوشمند است، اضافه کرد: 4 هزار و 488 کلاس درس استان هوشمند است که یک هزار کلاس درس در دوره متوسطه اول و 941 کلاس در دوره متوسطه دوم از تجهیزات هوشمند بهره مند هستند.

وی به تعداد کلاس های درس هوشمند دوره ابتدایی اشاره نمود و گفت: تعداد 2 هزار و 545 کلاس درس دوره ابتدایی هوشمند است که با توجه به اهمیت آن به عنوان پایه و بنیه تحصیلی برای دانش آموزان سعی بر افزایش تعداد کلاس های هوشمند در این دوره تحصیلی است.

معاون پژوهشی، برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر توضیح داد: استفاده مطلوب از تجهیزات هوشمند از دغدغه های مهم آموزش و پرورش در بحث تحصیلی دانش آموزان است و معلمان باید با آموزش های لازم، شیوه تدریس خود را با توجه به تکنولوژی های روز تغییر دهند.

بندری با بیان اینکه تجهیزات هوشمند نباید فقط به صورت صوتی و تصویری مورد توجه باشد، ادامه داد: استفاده تمام هوشمند از تجهیزات و شبکه های ملی اطلاعات و اینترنتی احتیاج به معلم به روز و هوشمند دارد.

این مسئول برقراری عدالت آموزشی در بین همکاران و دانش آموزان را از ضروریات برنامه ریزی های آینده آموزش و پرورش استان مطرح کرد و گفت: با توجه به پوشش حداکثری شبکه نسل چهارم اینترنتی در مناطق استان، راه اندازی سامانه آموزش آنلاین از دیگر فعالیت های مهم فناوری آموزش و پرورش استان خواهد بود

وی با بیان اینکه ارتباط مستقیم بین آموزش دهنده و فراگیر به صورت ویدئویی، متنی و همچنین ارسال و دریافت فایل از مزیت های سامانه آموزش آنلاین خواهد بود یادآور شد: همه دانش آموزان و کادر مدرسه به راحتی می توانند به آموزش های آنلاین در نظر گرفته شده دسترسی داشته باشند.

عبدالرضا بندری اضافه کرد: الکترونیک کردن فرآیندهای سازمانی برای تسهیل امورات مردم و همچنین رعایت حقوق شهروندی در قالب میز خدمت الکترونیکی اجرایی شده که سعی بر تقویت و اضافه کردن بیشتر فرایندهای سازمانی در قالب مشخص است.

معاون آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: پخش زنده برنامه های استانی و کشوری آموزش و پرورش استان و آموزش ضمن خدمت همکاران در راستای استفاده مطلوب از تجهیزات هوشمند از دیگر برنامه های مهم در حوزه فناوری بوده که تا به امروز به خوبی اجرا شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3513

به "معلمان شیوه تدریس خود را با توجه به تکنولوژی های روز تغییر دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معلمان شیوه تدریس خود را با توجه به تکنولوژی های روز تغییر دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید