معروف ترین رستوران های تهران ، این رستوران ها را از دست ندهید !

به گزارش نوای پرنده پارسی، رستوران هایی هستند که یا همه رفتیم یا تعریف طعم خوش غذاهایشان و محیط قدیمی و دنجشان را زیاد شنیدیم. مثلا، اگر هوس کباب کردید، فقط اینجا یا اگر دلتان کله پاچه خواست فقط آنجا، یا اینکه می پرسند اولین پیتزا فروشی تهران کجا بوده است؟ یا اینکه ساندویچ های فری کثیف را خوردید؟ به همین خاطر، امروز سراغ بهترین رستوران های تهران رفتیم که در پایتخت لنگه ندارند و تا حالا مزه غذا و محیط آن ها را امتحان نکرده اید. با ما همراه باشید تا با معروف ترین رستوران های تهران به سبک خبرنگاران آشنا شوید و خاطره ای خوش از تهرانگردی را تا ابد در ذهن داشته باشید.

معروف ترین رستوران های تهران ، این رستوران ها را از دست ندهید !

ساندویچ فری کثیف

تمام کسانی که اهل ساندویچ و غذاهای به این سبک هستند، مطمئنا ساندویچ فریدون یا فری را می شناسند یا آوازه این ساندویچی به گوششان رسیده است. اینجا یکی از ساندویچ فروشی های معروف و قدیمی تهران بوده و شهرتش هم به دلیل کیفیت بالا و ساندویچ های پر ملاتش هست. درست بوده که این ساندویچی جای نشستن ندارد، اما به دلیل طعم عالی غذاهایش جز شلوغ ترین ساندویچی هاست. در بین غذاهای متنوعی هم که ارائه می دهد، ساندویچ استیک طعم بی نظیر و خاصی دارد که قابل توصیف نیست.

آدرس ساندویچ فری کثیف: خیابان نیلوفر(عشقیار)، پائین تر از میدان نیلوفر، نرسیده به خیابان آپادانا

رستوران عمو هوشنگ

املت و صبحانه رستوران عمو هوشنگ طعم و مزه خاصی دارد و حال و هوای رستوران های قدیمی را برای ما زنده می نماید. قیمه های این مورد از بهترین رستوران های تهران از دیزی هایش خوشمزه تر هست، ضمن اینکه ظهرها بانوان هم قادر هستند همراه آقایان در این مکان غذا بخورند و لذت ببرند، بنابراین برای یک بار هم که شده خود و اطرافیان را میهمان این قهوه خانه کوچک در خیابان نیاوران تهران نموده و از حال و هوای قدیمی و صفای صاحب و کارکنانش لذت ببرید.

آدرس رستوران عمو هوشنگ: نیاوران، نرسیده به کاخ، جنب کوچه عبداللهی

پیتزا داوود

اولین پیتزا فروشی ایران و یکی از معروف ترین رستوران های تهران، انتهای کوچه ای زیبا قرار گرفته که روبرویش میز و جایگاه های پلاستیکی و رنگی چیده شده اند. شاید پیتزا داوود دکور نداشته باشد یا فضای عالی یا حتی بهترین پیتزای تهران را سرو نکند، اما حس نوستالژیکی که دارد، عالی به نظر می رسد. وقتی سفارش می دهید، اسمتان را می پرسد و خودش تشخیص می دهد چه تعداد پیتزا برای سیر شدن شما کافی هست. برخی پیتزاها کالباس هم دارند که در بین جوانان پرطرفدار هستند. پیشنهاد می کنیم با دوستانتان در حین تهرانگردی به این جای دنج سری بزنید که قطعا به هنگام ناهار و شام شلوغ خواهد بود.

آدرس پیتزا داوود: زیر پل حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، به سمت جمهوری، سمت چپ، کوچه لولاگر

کبابی رضا لقمه

رضا لقمه در واقع تهیه کباب لقمه در تهران بوده که بسیار هم قدیمی هست. اغلب اوقات به دلیل شلوغ بودن، جایی برای نشستن ندارد، اما کیفیت خوب غذاهایش باعث شده تا مشتری ها سختی ایستاده غذا خوردن را به جان بخرند، اما کباب لقمه های رضا لقمه را از دست ندهند. جالب اینجاست که در منوی این رستوران فقط یک غذای اصلی وجود دارد که همان کباب لقمه هست. کباب لقمه کباب کوبیده بوده که بصورت ساندویچ کوچک با نان لواش، پیاز و جعفری تهیه شده و بسیار خوشمزه و مقوی است.

آدرس کبابی رضا لقمه: خیابان جمهوری، خیابان میرزا کوچک خان

رستوران مسلم

رستوران مسلم از شلوغ ترین رستوران های بازار هست که بی نظیرترین ته چین را در شهر تهران ارائه می دهد. این رستوران که یکی از بهترین رستوران های تهران بوده، همواره شلوغ است، ولی خیلی سریع غذای شما آماده می گردد و سرعت خدمات رسانی در آن ستودنی هست. هرچند که رستوران شیکی نیست، اما غذاهایش به اندازه کافی شیک و دلربا بوده که علاقمندان به شکم گردی را به خود جذب کند.

آدرس رستوران مسلم: خیابان پانزده خرداد، نبش سزه میدان، کوچه حج رحیم خان، پلاک4

جگرسرای بهمن

تا اسم جگر کبابی، دل و قلوه، خوش گوشت را می شنویم به یاد جگرسرای بهمن می افتیم، همانجایی که به بورس جگرکی های تهران تبدیل شده است. جگرسرای بهمن یکی از معروف ترین جگرکی های میدان بهمن یا همان کشتارگاه سابق بوده و کیفیت و تازگی غذاهایش باعث شده تا خیلی ها از مشتری های ثابتش باشند.

آدرس جگرسرای بهمن: میدان بهمن

قهوه خانه سنتی آذری

قهوه خانه سنتی آذری بهترین دیزی را در محیطی کاملا سنتی با صدای آب همراه با طعم بی نظیر کباب ارائه می دهد. دکوراسیون و محیط رستوران پر از وسایل تزئینی قدیمی و جذاب بوده و عالی به نظر می رسد. در این مکان موسیقی زنده با خواننده و گروه حرفه ای هم اجرا شده که صفای عجیبی بدان می بخشد. سفره خانه سال1327 هجری شمسی توسط حاج عبدالحمید آذری پور اصفهانی شروع به کار کرد. ساختمان سفره خانه قدمتی 140 ساله داشته و حتی به ثبت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رسیده است، بنابراین اگر هوس دیزی کردید، سری به یکی از معروف ترین رستوران های تهران بزنید.

آدرس قهوه خانه سنتی آذری: میدان راه آهن، ابتدای خیابان ولیعصر، روبروی شهرداری ناحیه 4، پلاک 30

طباخی لوکس طلایی

طباخی لوکس طلایی یکی از قدیمی ترین طباخی های تهران بوده که در محدوده میدان فردوسی، نزدیک چهار راه کوشک قرار گرفته است. رفتار پرسنل عالی بوده و فضای خوب و تمیزی دارد که به طور حتم، اگر صبحانه یا ناهار خود را به همراه خانواده و دوستان در این مکان میل کنید، پشیمان نخواهید شد.

آدرس طباخی لوکس طلایی: پایین تر از میدان فردوسی، چهارراه کوشک، نبش خیابان صادق

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همگردی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2728

به "معروف ترین رستوران های تهران ، این رستوران ها را از دست ندهید !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف ترین رستوران های تهران ، این رستوران ها را از دست ندهید !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید