مصرف آب در روستاهای اسدآباد افزایش یافته است

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران/همدان مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اسدآباد گفت: با شیوع کروناویروس میزان مصرف آب شرب در روستاهای تابعه شهرستان اسدآباد افزایش یافته که به همین منظور از مشترکین می خواهیم ضمن رعایت اصول و نکات بهداشتی، مصرف بهینه آب را نیز مدنظر داشته باشند.

مصرف آب در روستاهای اسدآباد افزایش یافته است

احد احدی ایمان از برطرف 650 مورد نشتی و شکستگی خطوط آبرسانی در سالجاری اطلاع داد و اضافه کرد: طی سالجاری 83 انشعاب غیرمجاز در سطح روستاهای اسدآباد کشف و با متخلفان برخورد شد ضمن اینکه تعدادی از این انشعابات نیز تا به امروز تبدیل به انشعاب مجاز شده است.

وی با اشاره به حفر سه حلقه چاه عمیق در روستاهای موسی آباد، بادخوره و حسن آباد در سالجاری ادامه داد: اجرای شبکه داخلی یاری سفلی و چنارعلیا نیز در سالجاری عملیاتی شد.

احدی ایمان با بیان اینکه در یکسال گذشته اجرای خطوط انتقال در مجتمع های آبرسانی النجه گنجه، جنت آباد و چنارعلیا به انجام رسید، اعلام کرد: در حوزه بهره برداری نیز 93 مخزن در راستای افزایش کیفیت آب، شستشو شد ضمن اینکه 340 متر شبکه آبرسانی نیز در روستاهای تابعه شهرستان اسدآباد اصلاح شد.

وی همچنین با اشاره به تعویض 34 مورد الکتروپمپ درچاه ها و ایستگاه های پمپاژ یادآور شد: در سالجاری، تعمیر و تعویض 328 مورد تابلوی برق به همراه برطرف 650 مورد نشتی و شکستگی عملیاتی شد.

احدی ایمان در ادامه از وجود 290 سرویس آبرسانی سیار دائم و موقت درروستاهای دارای مشکل در این شهرستان اطلاع داد و گفت: در حوزه امور مشترکین نیز در سالجاری 158 انشعاب به فروش رسیده ضمن اینکه تا سرانجام دوره پنج، 844 میلیون تومان آب فروختیم که 830 میلیون تومان از فروش آب، معادل 99 درصد آن وصول شده است.

به گزارش روابط عمومی امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اسدآباد، وی با اشاره به تعویض 310 مورد کنتور معیوب، اظهار کرد: در راستای ارتقاء سطح کیفی آب، در سالجاری چهار مورد کلریناتور گازی و مایعی جدید نصب و 109 کلریناتور نیز تعمیر شده است.

احدی ایمان همچنین با بیان اینکه از ابتدای سال تا به امروز 640 کیلوگرم هیپوکلرید و 220 کیلوگرم کلر در راستای سالم سازی آب شرب روستایی شهرستان استفاده شده است، گفت: با توجه به آنالیز های اجرا شده، هیچ گونه آلودگی شیمیایی و میکروبی در روستاهای تحت پوشش مشاهده نشده و تمامی آب مصرفی سالم و بهداشتی است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4012

به "مصرف آب در روستاهای اسدآباد افزایش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصرف آب در روستاهای اسدآباد افزایش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید