مسابقه فیلم و عکس موبایلی تهران دوست داشتنی

به گزارش نوای پرنده پارسی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: مسابقه عکس و فیلم موبایلی تهران دوست داشتنی به مناسبت نوروز 98 و با مشارکت انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان تهران برگزار می گردد.

مسابقه فیلم و عکس موبایلی تهران دوست داشتنی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، دلاور بزرگ نیا مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران با بیان اینکه هدف کلی این مسابقه معطوف به مباحث حرفه ای عکاسی نیست اضافه نمود: هدف کلی معرفی جاذبه های دیدنی تهران از نگاه شهروندان و گردشگرانی است که در ایام نوروز از پایتخت دیدار می نمایند.

مدیر کل میراث فرهنگی تهران توضیح داد: برگزاری مسابقات عکس موبایلی حساس کردن عموم هموطنان به داشته های تاریخی ، فرهنگی و طبیعی است که ممکن است روزانه بدون توجه به آن بارها از کنارش عبور نمایند و ایام نوروز بهترین فرصت برای بازدید شهروندان از این داشته ها است.

شهرام علیمحمدی معاون گردشگری استان تهران نیز گفت: تمامی جشنواره ها و مسابقات نوروزی با هدف نشاط اجتماعی به ویژه برای گروه سنی جوانان و نوجوانان برگزار می گردد.

علیمحمدی اضافه نمود: ثبت زیبایی های دیدنی تهران در ایام نوروز نیازمند مشارکت عمومی است و برگزاری مسابقه عکس و فیلم تهران میتواند خاطرات نوروز پایتخت را ماندگار نمایند.

معاون گردشگری استان تهران ادامه داد: برندگان مسابقه تهران دوست داشتنی به صورت روزانه در ایام نوروز معرفی می گردد و در پایایان هر روز 4 جایزه دو میلیون ریالی به برندگان اعطا می گردد.

او خاطر نشان کرد: علاقه مندان به منظور اطلاع از نحوه ارسال آثار و ارزیابی آثار برگزیده در مسابقه می توانند از تاریخ 20 اسفندماه به سایت اداره کل میراث فرهنگی استان تهران به نشانی www.tehran.ichto.ir مراجعه نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 934

به "مسابقه فیلم و عکس موبایلی تهران دوست داشتنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه فیلم و عکس موبایلی تهران دوست داشتنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید