مدیرعامل رجا مطرح نمود؛ برقراری تردد در تمام خطوط ریلی کشور، ارزیابی خسارت سیلاب در شبکه ریلی ادامه دارد، جهت تردد ریلی آق قلا مسدود است

به گزارش نوای پرنده پارسی، مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: شبکه ریلی کشور به جز در منطقه آق قلا، کاملاً آزاد و تردد در تمامی نقاط جریان دارد.

مدیرعامل رجا مطرح نمود؛ برقراری تردد در تمام خطوط ریلی کشور، ارزیابی خسارت سیلاب در شبکه ریلی ادامه دارد، جهت تردد ریلی آق قلا مسدود است

به گزارش خبرنگار از ، سعید رسولی مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران در گرمسار گفت: در برخی از نقاط از جمله آق قلا همچنان با مسئله آب گرفتگی روبرو هستیم اما در این نقطه هم خوشبختانه کمترین خسارت وارد شده است.

وی اضافه کرد: در منطقه گلستان و در محدوده آق قلا چند نقطه از شبکه راه آهن به تشخیص ستاد بحران در راستای جریان آب بازگشایی شده که اکنون پرسنل شبکه راه آهن مشغول مرمت و بازسازی این نقاط هستند.

رسولی با بیان اینکه این شرکت در ایام نوروز و حادثه سیل برای روستاهایی که در گیر سیل شده بودند شرایط سکونت موقت با در اختیار قرار دادن واگن های باری مسقف را فراهم کرد، گفت: این تجربه بسیار خوبی بود و ما دریافتیم که می توان از این طریق خدمت رسانی خوبی را به هموطنان داشته باشیم.

وی درباره طرح قطار برقی تهران - گرمسار و با بیان اینکه این طرح در حال پیگیری است، اضافه کرد: این طرح توسط فاینانس روسیه در دست اقدام و مسائل حقوقی و اداری آن در حال پیگیری است لذا امیدواریم به سرعت اجرایی گردد.

انتهای پیغام / گ

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1206

به "مدیرعامل رجا مطرح نمود؛ برقراری تردد در تمام خطوط ریلی کشور، ارزیابی خسارت سیلاب در شبکه ریلی ادامه دارد، جهت تردد ریلی آق قلا مسدود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل رجا مطرح نمود؛ برقراری تردد در تمام خطوط ریلی کشور، ارزیابی خسارت سیلاب در شبکه ریلی ادامه دارد، جهت تردد ریلی آق قلا مسدود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید