مدافع استقلال جنوب: گل گهر از مساوی مقابل تیم ما خوشحال بود، برای برد به کرمان می رویم

به گزارش نوای پرنده پارسی، مصطفی ماهی، مدافع میانی تیم فوتبال استقلال جنوب گفت: مقابل مس کرمان به چیزی جز برد فکر نمی کنیم و برای دریافت سه امتیاز به کرمان خواهیم رفت.

مدافع استقلال جنوب: گل گهر از مساوی مقابل تیم ما خوشحال بود، برای برد به کرمان می رویم

مصطفی ماهی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط فعلی استقلال جنوب در آستانه بازی با مس کرمان گفت: وضعیت تیم ما فوق العاده است و همه چیز در سر جای خودش قرار گرفته است. ما با تفکرات فرهاد کاظمی در هر بازی برای برد به میدان می رویم و دیدید که در بازی با گل گهر هم به چیزی جز برد فکر نمی کردیم. آنها با اینکه صدرنشین بودند، ولی از دریافت مساوی برابر ما خیلی خوشحال شدند و بازیکنان شان هم از تیم ما تعریف کردند.

مدافع میانی تیم فوتبال استقلال جنوب با اشاره به بازی حساس تیمش برابر مس کرمان، صدرنشین فعلی مسابقات لیگ برتر توضیح داد: در لیگ دسته اول بازی آسان وجود ندارد و همه بازی ها سخت است. ما باید ملوان و مس رفسنجان را با آن همه موقعیتی که ایجاد کردیم می بردیم، ولی چهار امتیاز از دست دادیم، پس نمی توان چیزی را پیش بینی کرد. در بازی با مس هم دنبال دریافت سه امتیاز هستیم و قطعاً برای برد به کرمان خواهیم رفت.

وی در پاسخ به این که پرسش چرا تصمیم گرفت سال جاری در لیگ دسته اول بازی کند، گفت: مهمترین دلیلی که استقلال جنوب را انتخاب کردم حضور فرهاد کاظمی در این تیم بود و می خواستم چیزهایی که تا الان در فوتبال یاد نگرفته بودم را از این مربی یاد بگیرم. از طرفی تیم ما بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد و امیدوارم که سال جاری به لیگ برتر صعود کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 463

به "مدافع استقلال جنوب: گل گهر از مساوی مقابل تیم ما خوشحال بود، برای برد به کرمان می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع استقلال جنوب: گل گهر از مساوی مقابل تیم ما خوشحال بود، برای برد به کرمان می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید