مازندران، استراماچونی: نمی توانیم به خاطر بالاتر بودن از پرسپولیس راضی باشیم، باشگاه باید در واقعیت اشتیاق داشته باشد نه در کلمات

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرمربی تیم فوتبال استقلال فقط از فزونی تیمش مقابل نساجی و تداوم بردهای آبی پوشان شادمان است نه ایستادن بالاتر از پرسپولیس در جدول رده بندی لیگ برتر.

مازندران، استراماچونی: نمی توانیم به خاطر بالاتر بودن از پرسپولیس راضی باشیم، باشگاه باید در واقعیت اشتیاق داشته باشد نه در کلمات

به گزارش خبرنگاران از قائمشهر، آندره آ استراماچونی پس از پیروزی 2 بر یک تیم استقلال مقابل نساجی گفت: می دانستیم این بازی برای ما سخت خواهد بود، چون با مدلی که بازی می کنیم، بازی روی چمن مصنوعی برای ما سخت خواهد بود. سرعت توپ روی چمن مصنوعی کم می گردد و اگر قبلاً روی چنین زمینی بازی ننموده باشید، کار راحت نخواهد بود.

در نیمه دوم شبیه استقلال شده و ذهن مان را تغییر دادیم

وی اضافه نمود: نساجی در نیمه اول خوب بازی کرد و ما به خاطر بازی روی چمن مصنوعی به مشکل خورده بودیم. در نیمه دوم شبیه استقلال شده و ذهن مان را تغییر دادیم. ما موقعیت های زیادی داشتیم که البته یک گل دریافت کردیم. برای ما مهم بود که سومین بازی خارج از خانه مان را با پیروزی پشت سر بگذاریم. لیگ ایران خیلی سخت است و ممکن است بیرون از خانه مقابل هر تیمی امتیاز از دست بدهید.

می خواهم ذهنیت بازیکنان استقلال را تغییر دهم

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که چه راهکاری به کار برده که استقلال این روزها خوب بازی می نماید، گفت: از زمانی که اینجا هستم، درباره بازیکنان ایرانی خوب صحبت نموده و نظرم مثبت بوده است. بازیکنان ایرانی در خارج از ایران خوب شناخته نشده اند. چیزی که من می خواهم اینجا تغییر بدهم، ذهنیت بازیکنان مان است. دلیل اینکه استقلال فوتبال خوبی بازی می نماید، به خاطر ذهنیت و نظم و دیسیپلین است.

استراماچونی درباره مسائل خود و تیمش در روزهای گذشته توضیح داد: به این سؤال جواب نمی دهم!

نمی توانیم به خاطر اینکه بالاتر از پرسپولیس نهاده شده ایم، خرسند باشیم

وی در خصوص اینکه استقلال با پیروزی مقابل نساجی پس از چند سال بالاتر از پرسپولیس در جدول رده بندی نهاده شد، گفت: درباره پرسپولیس می دانم که چه چالش هایی بین استقلال با این تیم در دربی ها وجود داشته است، اما ما استقلال هستیم و یکی از بهترین های آسیا. ما نمی توانیم به خاطر اینکه بالاتر از پرسپولیس نهاده شده ایم، خرسند باشیم. هدف ما رسیدن به رتبه اول لیگ است. هدف فعلی مان نیز بازی مهم با سپاهان در اصفهان است.

کار من و بازیکنان استقلال هیچ ربطی به مسائل ندارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این باشگاه نیز گفت: همان طور که گفتم نمی خواهم به سؤالات این چنینی جواب بدهم، اما کار من و بازیکنان هیچ ربطی به مسائل ندارد و هر روز صد درصد کوشش مان را می کنیم. با این حال، وظایف باشگاه در قبال تیم خیلی مهم است و ارتباطی به نتایج ندارد. باشگاه باید به وظایفش عمل کند. تیم ما می تواند برنده یا بازنده باشد، می توانید از من خوش تان بیاید یا نه، اما من انسان حرفه ای هستم. من و باشگاه هر کدام وظایفی در قبال یکدیگر داریم و باید به آنها عمل کنیم.

باشگاه باید در واقعیت اشتیاق داشته باشد نه در بازی با کلمات

استراماچونی با ابراز خرسندی از هشتمین پیروزی پی در پی تیمش در لیگ برتر و جام حذفی و اینکه آیا می تواند قول قهرمانی بدهد، توضیح داد: تیم هایی در لیگ هستند که بازیکنان مهمی دارند. حقوق هایی که به بازیکنان خودمان می دهیم، از سال گذشته کمتر است. ما سال جاری به جای چهار بازیکن خارجی، با دو بازیکن خارجی بازی می کنیم. در بعضی از پست ها که بازیکن احتیاج داریم و بازیکنان ذخیره نداریم. باید از بازیکنانم تشکر کنم، اما تیم ما کامل نیست. امیدوارم اگر همین طور در کنار هم ادامه دهیم، باشگاه در پنجره بعدی نقل وانتقالات همان انگیزه و اشتیاقی که 30 میلیون طرفدار استقلال دارد، داشته باشد. این اشتیاق نه فقط در بازی با کلمات بلکه باید در واقعیت این اشتیاق را داشته باشد.

در خصوص داوری صحبت نمی کنم

وی درباره داوری ملاقات برابر نساجی گفت: در خصوص داوری صحبت نمی کنم، اما می خواهم آرزوی موفقیت و سلامتی برای محمدرضا مهاجری، سرمربی نساجی داشته باشم که در بیمارستان به سر می برد. امیدوارم سلامت به کنار تیمش بازگردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3109

به "مازندران، استراماچونی: نمی توانیم به خاطر بالاتر بودن از پرسپولیس راضی باشیم، باشگاه باید در واقعیت اشتیاق داشته باشد نه در کلمات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مازندران، استراماچونی: نمی توانیم به خاطر بالاتر بودن از پرسپولیس راضی باشیم، باشگاه باید در واقعیت اشتیاق داشته باشد نه در کلمات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید