لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا با جادوگری مسی لیورپول را از پا درآورد، آبی واناری ها در یکقدمی فینال قرار گرفتند

به گزارش نوای پرنده پارسی، فوتبال جهان- درخشش اعجوبه آرژانتینی، جهت صعود تیم فوتبال بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا را هموار کرد.

لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا با جادوگری مسی لیورپول را از پا درآورد، آبی واناری ها در یکقدمی فینال قرار گرفتند

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال بارسلونا با اتکا به یک نمایش جادویی دیگر از لیونل مسی، اعجوبه آرژانتینی اش در خانه، بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را با نتیجه 3 بر صفر از لیورپول برد و در آستانه صعود به فینال قرار گرفت.

رقابت ورزشگاه نوکمپ با یک تعادل نسبی شروع شد و در ادامه بارسلونا توپ و میدان را در اختیار گرفت، اما مهار مسی از سوی مدافعان لیورپول تلاش های میزبان را کم ثمر جلوه می داد تا اینکه سوارس در دقیقه 25 دروازه تیم سابقش را باز کرد. بارسلونا که اعتقاد داشت قبل از گل یک پنالتی اش توسط داور نادیده گرفته شده، پیروز به رختکن رفت.

لیورپول نیمه دوم را بهتر شروع کرد، اما درخشش فوق العاده مسی، ورق را برگرداند و او یک بار در دقیقه 75 و بار دیگر با یک ضربه آزاد دیدنی در دقیقه 82 اولین گل هایش به لیورپول را به ثمر رساند. در ادامه صلاح یک بار تیر دروازه بارسا را به لرزه درآورد. در نهایت تغییری در نتیجه به وجود نیامد و بارسلونا با پیروزی 3 بر صفر امیدوارانه راهی بازی برگشت در آنفیلد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1220

به "لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا با جادوگری مسی لیورپول را از پا درآورد، آبی واناری ها در یکقدمی فینال قرار گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا با جادوگری مسی لیورپول را از پا درآورد، آبی واناری ها در یکقدمی فینال قرار گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید