فیلمی حماسی از چین و ژاپن در راه است، پادشاهی سونی

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، شاخه ژاپن کمپانی سونی پیکچرز قصد دارد لایو-اکشنی بر مبنای مانگای تاریخی- حماسی پادشاهی، یکی از پرفروش ترین مانگاهای یاسوهیسا هارا بسازد.

فیلمی حماسی از چین و ژاپن در راه است، پادشاهی سونی

پادشاهی داستان پسر روستایی یتیمی به نام شین است که در دوره جنگ های داخلی چین به پسر دیگری برخورد می نماید که قصد دارد پادشاه سلسله چه این گردد. پسر روستایی که آرزوی جنگاور شدن در سر دارد در نقش ژنرال ارشد او وظیفه مبارزه و متحد کردن کشور را به عهده می گیرد.

کارگردانی این اثر بر عهده شینسوکو ساتو کارگردان و فیلمنامه نویس ژاپنی است که پیش از این ساخت لایواکشن های پیچیده و پر از جلوه های ویژه ای چون Gantz(2011)، من قهرمان هستم(2016) و Inuyashiki(2018) را در کارنامه خود داشته است.

قبلا اعلام شده بود که یاسوهیسا هارا خالق این مانگا، خود بیش از یک سال عضو تیم فراوری این فیلم بوده است تا فیلمنامه آن را به خاتمه برسانند. فراوری این اثر از ماه آپریل امسال در کشورهای چین و ژاپن شروع شده است و پیش بینی می گردد در آپریل (اردیبهشت) سال دیگر عرضه گردد.

سنفورد پانیچ رییس استودیوی کلمبیاپیکچرز که مسئولیت استراتژی ها و فراوریات محلی سونی در دنیا را بر عهده دارد به تازگی در اظهاراتی در توکیو اعلام کرد که مانگای هارا بیش از 36 میلیون نسخه فروش رفته است و به این شهرت دارد که نمی توان از آن اقتباسی سینمایی ساخت، اما ما به ساخت فیلم هایی که مردم فکر می نمایند فراوری آن محال است ادامه می دهیم.

انتشار مانگای پادشاهی از سال 2006 شروع شده است.

مانگا به کمیک استریپ هایی اطلاق می گردد که یا در ژاپن خلق شده یا خالق آن ژاپنی بوده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 357

به "فیلمی حماسی از چین و ژاپن در راه است، پادشاهی سونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلمی حماسی از چین و ژاپن در راه است، پادشاهی سونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید