فیروزی: تبریز پتانسیل میزبانی مسابقات بین المللی را دارد، باید منابع اقتصادی مدیریت گردد

به گزارش نوای پرنده پارسی، معاون ورزش اداره کل تربیت بدنی ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تاکید نمود که تبریز این پتانسیل را دارد که میزبان مسابقات مهم بین المللی گردد.

فیروزی: تبریز پتانسیل میزبانی مسابقات بین المللی را دارد، باید منابع اقتصادی مدیریت گردد

ابراهیم فیروزی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد برگزاری مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور در تبریز گفت: محل برگزاری مسابقات بسیار زیبا بود. من شنیدم یکی از کامل ترین مجموعه های مینی گلف در کشور را داریم که در فضایی سبز و زیبا قرار گرفته است و می تواند با تجربیات استان آذربایجان شرقی و تبریز در میزبانی های مسابقات مختلف بین المللی، در این رشته نیز میزبان مسابقات بزرگ باشد. اعلام آمادگی می کنیم که اگر بحث میزبانی از نظر فنی ایراد نداشته و با تکمیل نواقص و همچنین با توانمندی از نظر هتل هایی که داریم، فرودگاه و مدیریت و ...، میزبان خوبی در مسابقات آسیایی باشیم.

معاون ورزش اداره کل تربیت بدنی ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تاکید نمود: ما آماده هستیم تا میزبان مسابقات قهرمانی آسیا در مینی گلف باشیم. در این مسابقات باید تدبیر گردد تا مسابقات زنان و مردان مجزا برگزار گردد و مدیریت مسابقات بانوان توسط خود زنان انجام گردد. آمادگی داریم مسابقات مردان قهرمانی آسیا را همین هفته برگزار کنیم.

وی در ادامه اضافه نمود: ما در سال 2018 میزبان 7 رویداد بین المللی، آسیایی و جهانی را میزبانی کردیم سال جاری هم مسابقات فوتسال و هندبال را داریم و هر سال میزبان تور بین المللی ایران- آذربایجان هستیم که در سطح نیمه حرفه ای برگزار می گردد. این تور در پروسه دو ساله این پتانسیل را دارد که در سطح حرفه ای برگزار گردد. با توحه به مدیریت اگر امکانات و منابع اقتصادی را ارتقا دهیم بالای 60 تیم با اولویت کشورهای اروپایی اعلام آمادگی خواهند کرد. بعلاوه هر تیمی که در این تور حاضر می شود، سال بعد نیز مشتقاق شرکت خواهد بود چون سطح مسابقات بالا است. بعلاوه موضوع فرودگاه نیز اهمیت دارد ما هر هفته حدود 30 پرواز بین المللی داریم که این موضوع نیز اهمیت دارد. در بحث میزبانی موضوع امنیت، مدیریت و استقبال اهمیت زیادی دارد که خوشبختانه این موارد در آذربایحان شرقی نهادینه شده و پتانسیل خوبی برای میزبانی مسابقات داریم.

وی در مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان از اداره کل تربیت بدنی آذربایجان شرقی گفت: ما از شاخه های وزارت هستیم . من با این جمله که پول نیست مخالفم. پول مانند آب هست یعنی هست ولی کم است و باید مدیریت گردد تا امروز یک رویداد ورزشی را به خاطر کمبود منابع از دست ندادیم و در تمام رویدادهای کشوری شرکت کردیم. بهترین میزبانی ها را نیز داشتیم. هم مسئولان وزارت ورزش و جوانان حمایت کردند و هم مسئولان استانی، استاندار، سازمان مدیریت و برنامه و ... همه پای کار بودند و همیشه هتل را بالای 50 درصد تخفیف گرفتیم. برای تور دوچرخه سواری با وجود افزایش قیمت ها در بحث اعتبارات مدیریت کردیم و هزینه ها نسبت به سال قبل کاهش داشته و روزانه صد هزار تومان در بحث هتل برای هر نفر کاهش قیمت داشتیم و این پس انداز خواهد شد تا میزبان مسابقات بیشتری باشیم. در مسابقات مینی گلف بالای 250 میلیون تومان هزینه شده و کمتر از یک پنجم آن را اداره کل داده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2802

به "فیروزی: تبریز پتانسیل میزبانی مسابقات بین المللی را دارد، باید منابع اقتصادی مدیریت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیروزی: تبریز پتانسیل میزبانی مسابقات بین المللی را دارد، باید منابع اقتصادی مدیریت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید