فال روزانه آدینه 9 تیر 1396

به گزارش نوای پرنده پارسی، فال روزانه آدینه 9 تیر 1396، فال امروز، فال روز تولد، فال متولدین مهر، فال متولدین آبان، فال متولدین آذر، فال متولدین دی، فال متولدین بهمن

فال روزانه آدینه 9 تیر 1396

موقعیت خورشید و ماه

    • خورشید در موقعیت سرطان (Cancer)
    • ورود ماه به موقعیت برج میزان (Libra)

فال روزانه آدینه 9 تیر 1396

فروردین

اخیرا به دنبال راهی برای عمیق تر کردن روابط عاطفیتان هستید. البته راجع به این موضوع بیشتر فکر نموده تا اینکه راه حلی عملی در پیش گرفته باشید. به جای این که حواس خودتان را با کارها و آدم های تازه پرت کنید تحولات لازم را در این رابطه ایجاد کنید، حتی اگر از نتایجی که به دست خواهید آورد اطمینان کامل نداشته باشید. در هر صورت توجه کنید که عجول بودن شما می تواند عاملی مهم در شکست خوردن شما باشد. پس کمی شکیبا باشید و هر کاری که از دستتان برمی آید را انجام دهید.

اردیبهشت

اگر این چند ماه اخیر اوضاع بر وفق مرادتان نبوده، دیگر نگران نباشید. بالخره تمامی مسائل حل شده و روزهای آفتابی خود را به شما نمایان خواهند کرد. متاسفانه وقتی کارها طبق برنامه ای که داشته اید و با سرعت مورد نظرتان پیش نمی فرایند، کنترل عصبانیت و ناراحتیتان برای شما کار بسیار دشواری است. البته اطرافیانی دلسوز در کنار شما هستند که به هنگام سختی می توانید روی آن ها حساب کنید. به شدت در فکر ایجاد رابطه ای عاطفی فرو رفته اید اگر از احساسات خود مطمئن هستید به راستا خود ادامه دهید.

خرداد

گاهی به دلیل اینکه بلافاصله نتیجه کار خود را نمی بینید بی انگیزه شده و از ادامه دادن به کار صرف نظر می کنید. خیلی ساده انگارانه به پیرامون خود توجه می کنید و از اتقافات مهمی که در اطرافتان رخ می دهد باخبر نمی شوید. به همین دلیل فرصت های مناسب بسیاری را تا بحال از دست داده اید. ولی امروز بالاخره با تغییرات ایجاد شده در شرایط کیهانی این دوره تنبلی و بیخیالی را پشت سر گذاشته اید و انگیزه بیشتری برای کار کردن در خود احساس می کنید. شما به اندازه کافی به نقشه هایتان فکر نموده اید، حالا دیگر وقت آن رسیده است که دست به کار شوید.

تیر

سعی بر این دارید که جان تازه ای به رابطه تان ببخشید و احساسات خود را آنگونه که تمایل دارید بیان کنید. دلتان می خواهد موانع از سر راهتان برداشته شده و از زندگی کردن لذت ببرید. با صبری که در وجودتان است این کار امکان پذیر بوده و با کوشش و پشتکار به تمامی هدف های دلخواهتان به زودی خواهید رسید. بداخلاقی های کسی که دوست دارید را به حساب این نگذارید که شما را دوست ندارد، همه ما گاهی بی حوصله می شویم.

مرداد

امروز با توجه به شرایط زمین و آسمان روحیه ریسک پذیریتان تحریک شده و شروع به کارها و پروژه های جدید می کنید. با وجود این که انتظار دارید خیلی زود به نتیجه دلخواهتان برسید، پشتکار بسیار زیادی برای پیشرفت در راهی که انتخاب نموده اید خواهید داشت. اگر آدم شجاعی باشید و در مقابه مسائل قد علم کنید به راحتی می توانید تمامی آن ها را شکست دهید. این روزها در رابطه با عشقتان همه چیز روبراه است با گیر دادن های بدون منطق روزهای خوب را خراب نکنید.

شهریور

مدت زمان زیادی است که کوشش می کنید و به نتیجه ای نمی رسید کافی است کمی به گذشته برگشته و ببینید که به جای حرکت رو به جلو در جای خود درجا می زنید. درست است که هنوز موانع و محدودیت هایی وجود دارند که باید به آنها غلبه کنید، ولی زمان آن فرا رسیده است که اهدافتان را مورد بازنگری قرار داده و با برنامه ای منطقی پیش بروید تا بتوانید طی چند هفته پیشرفت را به صورت ملموسی در کارهایتان احساس کنید.

مهر

امروز موقعیتی برای شما به وجود آمده که می توانید پلی بین واقعیت و ایده آل هایتان بزنید. انرژی و انگیزه کافی برای به دست آوردن خواسته هایتان درونتان وجود دارد پس از این فرصت استفاده کنید. سرمایه گذاری در تحصیلات می تواند توانایی شما را برای تغییراتی که می خواهید در زندگی خودتان و دیگران ایجاد کنید افزایش دهد. تمام رابطه های عاطفی دوره های سختی و مسائل را باید پشت سر بگذارند. اگر رابطه تان بعد از همه این پستی و بلندی ها دوام بیاورد می توانید از انتخاب خود مطمئن باشید.

آبان

بالاخره دوره صبر و شکیبایی به انتها رسید. شاید خود شما هم متوجه شده اید که شرایط ماه و خورشید همه چیز را برای راحتی شما فراهم نموده اند. سردرگمی های اخیر را پشت سر گذاشته و همه چیز به خوبی پیش می رود. حتی این شرایط خوب در محل کار هم خودش را نمایش خواهد داد و تا اواسط مرداد ماه اوضاع کاری به خوبی پیش خواهد رفت. قدر تمام لحظات خود را دانسته و در عین وقت گذاشتن برای خودتان و خانواده تان هیچ وقتی را به بطالت نگذرانید. تحت هر شرایطی استراحت کافی و عشق ورزیدن به کسانی که دوست دارید را از برنامه خود حذف نکنید.

آذر

کوشش ها و زحمات شما به احتمال زیاد نتیجه بخش خواهد بود، ولی شرط اول موفقیتتان این است که دیگران را نیز با خود همراه کنید. خوشبختانه اگر دلایل کافی داشته باشید می توانید دیگران را قانع کنید از شما حمایت نمایند. با این حال هر چند کار گروهی می تواند نتیجه بخش باشد، اگر کسی نبود که با شما همکاری کند آماده باشید تا به تنهایی راستاتان را ادامه دهید و راه را برای خودتان باز کنید. دیگران را به خاطر این که وقت ندارند با شما همراه شوند سرزنش نکنید، هر کسی اولویت هایی برای خودش دارد. اگر می توانید چند گلدان بخرید و در گوشه ای از خانه که جلوی چشمتان باشد بگذارید و از آنها با دقت نگهداری کنید، این کار باعث آرامش روحتان خواهد شد.

دی

با وجود این که چند ماه اخیر موانع و مسائل زیادی را پشت سر گذاشته اید، حالا جریان دارد به نفع شما باز می گردد و فاصله شما با موفقیت تنها یک قدم است. خوشبختانه همزمان با این موقعیت، امروز رویاهای دست نیافته تان دوباره برایتان اهمیت پیدا نموده اند. حتی اگر در ابتدا پیشرفتتان خیلی کند بود هم ایمانتان را به خودتان حفظ کنید. اجازه ندهید صبرتان لبریز شده و حالا که اینقدر به مقصد نزدیک شده اید کوشش های فراوانی که تا این جای کار نموده اید بی فایده هدر برود. میانبر زدن به شما یاری چندانی نخواهد نمود و حتی ممکن است برایتان دردسرساز گردد. با صبر و حوصله راستا اصلی را ادامه دهید تا به سر منزل مقصود برسید.

بهمن

رها کردن گذشته به طور اتوماتیک راه را برای آزاد کردن توانایی های خلاقانه باز خواهد نمود. شاید پیشرفتی که این چند وقت داشته اید از انتظاراتتان فاصله زیادی داشته باشد ولی در هر صورت در حال پیشرفت بوده اید و در جا نزده اید. در هر حال موج تازه ای از پیشرفت در زندگیتان جریان پیدا نموده است. با این همه خود شما دوره ای از بی انگیزگی را دارید پشت سر می گذارید، که خوشبختانه تا اواخر تیر ماه به انتها خواهد رسید و بهتر خواهید توانست از این موج پیشرفت استفاده کنید. تحت هیچ شرایطی رویاهایتان را از قلم نیاندازید و با اعتماد به نفس به کوشش هایتان ادامه بدهید تا بالاخره نتیجه ای را که انتظار دارید به دست بیاورید.

اسفند

اگر موفقیتتان در محل کار این اواخر با موانعی روبه رو بوده است حالا وقت آن رسیده است که با جدیت تمام و با در نظر دریافت اهدافتان با این موانع مقابله کنید. اکنون شرایط کیهانی به گونه ای است که شروع کردن پروژه های جدید با موفقیت همراه خواهد بود و خیلی راحت تر از همواره می توان آنها را پیش برد. از فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را ببرید و برای پیشرفت زندگی حرفه ایتان تغییراتی عمده در برنامه هایتان ایجاد کنید. در صورتی که بین شما و دوستی صمیمی دلخوری هایی پیش آمده است قبل از این که این کدورت قدیمی شده و بین شما فاصله بیندازد با او در خصوص این مسئله با صراحت ولی همراه با ملایمت صحبت کنید.

تهیه شده: مجله اینترنتی خبرنگاران

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: setare.com
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5465

به "فال روزانه آدینه 9 تیر 1396" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه آدینه 9 تیر 1396"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید