عزت اللهی: سرعت و فشار فوتبال انگلیس زیاد است

به گزارش نوای پرنده پارسی، هافبک دفاعی جدید تیم فوتبال ردینگ می گوید چالش جدیدی را همراه با سرعت و فشار بالای فوتبال انگلیس در ردینگ سپری می نماید.

عزت اللهی: سرعت و فشار فوتبال انگلیس زیاد است

به گزارش خبرنگاران، سعید عزت اللهی هافبک دفاعی تیم ملی که عملکرد خوبی را در این تیم داشته، برای نخستین بار با تلویزیون این باشگاه صحبت کرد که توضیح مصاحبه هافبک جدید و ایرانی ردینگ را در پایین می خوانید:

اوضاعت در این باشگاه چگونه است؟

از این که به این باشگاه پیوستم خوشحالم و این موضوع برایم جذاب است که قرار است چالش جدیدی را تجربه کنم. در این جا همه مانند دوست و آشنایان من هستن و احساس غربت نمی کنم. خوشحالم که پیراهن ردینگ را می پوشم و امیدوارم اوضاع درست پیش برود تا در انتهای فصل طرفدارانمان شاد باشند.

آیا در باشگاه جاافتاده ای؟

بله، کادرفنی مدیران و بازیکنان خیلی صمیمی با من رفتار کردند و خوش آمدگویی خوبی داشتند و همین موضوع باعث شاد شدن و روحیه دریافت من در باشگاه جدیدم شد. همه به من خوش آمد گفتند که این نشان دهنده خانواده واقعی است. هم تیمی های من ارتباط خوبی را با من بر قرار کردند که این یک آغاز خوب است و امیدوارم بهترین اتفاق برای باشگاه بیفتد.

اکنون ردینگ به خاطر تو طرفداران زیادی دارد. آیا پیغام هایی در این موضوع نیز دریافت نموده ای؟

بله، در کشور من همه فوتبال را دوست دارند و زمانی که من به این باشگاه پیوستم، درباره وضعیت شرایط خودم و ردینگ مدام سوال می پرسند. آن ها واقعا فوتبال را دوست دارند و می دانم که مثل طرفداران اینجا، نتایج باشگاه را دنبال خواهند کرد و سعی می نمایند بازی های تیم را نیز تماشا نمایند.

نخستین تجربه ات را در پیراهن ردینگ مقابل ولورهمپتون انجام دادی. چه حسی داشتی؟

خیلی خوشحال بودم و این دیدار به عنوان بازی اول برایم جذاب بود. ما عملکرد خوبی داشتیم و این آغاز خوبی برای من خواهد بود. امیدوارم اوضاع همین گونه برای من و باشگاه پیش برود تا ردینگ به صندلی واقعی اش در انتهای فصل برسد.

آیا تجربه متفاوتی را با توجه به سرعت و فشار فوتبال انگلیس نسبت به تیم های گذشته خودت سپری نمی کنی؟

بله سرعت و فشار زیادی روی بازیکنان است. در بازی اول تجربه زیادی کسب کردم که به نظرم این برای بازیکن جوانی چون من خوب است. من این چالش را دوست دارم و می خواهم به آن ادامه دهم و از بودن در این باشگاه خوشحالم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 313

به "عزت اللهی: سرعت و فشار فوتبال انگلیس زیاد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزت اللهی: سرعت و فشار فوتبال انگلیس زیاد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید