عرضه Doom Eternal تا 2020 به عقب افتاد

به گزارش نوای پرنده پارسی، به نظر می رسد برای تجربه جدیدترین قسمت سری بازی های Doom باید چند ماه دیگر هم صبر کنید. امروز استودیو id Software در خبری اعلام نمود که اثر Doom: Eternal در تاریخ 1 فروردین 1399 برای کامپیوترها، پلی استیشن4، ایکس باکس وان و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد. نسخه نینتندو سوییچ هم در تاریخ نامشخصی روانه بازار می گردد.

عرضه Doom Eternal تا 2020 به عقب افتاد

در ابتدا قرار بود بازی Doom: Eternal در تاریخ 22 نوامبر عرضه گردد. با این حال از آنجایی که روند ساخت و توسعه بازی ها پیچیده و غیرقابل پیش بینی است، دیدن چنین تاخیرهایی چندان شگفت آور و عجیب نیست. ولی این را هم باید در نظر گرفت که با این تاخیر حالا بازی فصل سودآور تعطیلات را از دست می دهد؛ موضوعی که قطعا تاثیر خودش را در درآمدهای بتسدا (تهیه کننده اثر) و سال اقتصادی آن ها نشان خواهد داد.

استودیوی id Software درباره تاخیر بازی گفت: برای اینکه مطمئن شویم بهترین تجربه ممکن از Doom: Eternal را ارائه خواهیم داد، تصمیم گرفتیم تا تاریخ انتشار بازی را چند ماه به عقب بیندازیم و آن را در تاریخ 20 مارچ 2020 منتشر کنیم. می دانیم که خیلی از هواداران از این تاخیر ناامید خواهند شد، اما مطمئنیم که بازی تجربه ای را فراهم می آورد که ارزش این صبر را داشته باشد.

سازنده بازی در ادامه اعلام نمود که حالت Invasion در قالب یک آپدیت رایگان بعد از انتشار اثر در اختیار بازی کنندگان قرار خواهد گرفت. در این حالت بازی کنندگان می توانند به دنیای یک شخص دیگر وارد شوند و کنترل شیاطین را به دست بگیرند.

علاوه بر این، تمام افرادی که بازی را پیش خرید نموده اند نسخه دیجیتالی Doom 64 را دریافت خواهند کرد. در ابتدا قرار بود Doom 64 هم همزمان با قسمت جدید روانه بازار گردد. ولی با توجه به خبر تاخیر بازی، انتشار این قسمت هم به عقب افتاد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2641

به "عرضه Doom Eternal تا 2020 به عقب افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه Doom Eternal تا 2020 به عقب افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید