طرح سامان دهی گردشگران سلامت اردبیل اجرا می گردد

به گزارش نوای پرنده پارسی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از اجرای طرح سامان دهی گردشگران سلامت اردبیل اطلاع داد.

طرح سامان دهی گردشگران سلامت اردبیل اجرا می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی صبح پنجشنبه 15 آذر 97 درخصوص ضوابط اجرای این طرح توضیح داد: ساماندهی گردشگران سلامت با هدف انتخاب استان اردبیل به عنوان مقصد نخست گردشگری سلامت انجام می گردد.

او ادامه داد: اداره کل میراث فرهنگی استان متولی اجرای این مهم بوده و در عین حال از مشارکت دستگاه های اجرایی نیز بهره خواهیم گرفت تا به صورت نظام مند نسبت به راهنمایی گردشگران سلامت آذری نه تنها بعد از ورود به بیله سوار بلکه از کشور جمهوری آذربایجان اقدام نمایند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل ادامه داد: با همفکری نهادهای متولی در محل پایانه مرزی، آژانس های مسافرتی مستقر شده و بسته های خدماتی در محل پایانه تعریف و ارائه می گردد.

فلاحی با بیان اینکه یکی از علل نارضایتی اتباع آذری موضوع حمل و نقل است، اضافه نمود: در راستای ساماندهی حمل و نقل مسافران آذری نیز برنامه هایی در دست اجرا است.

او بیان نمود: همچنین نسبت به فرهنگ سازی و اطلاع رسانی و برگزاری تور اینفو و آشنایی فعالان بخش گردشگری آذربایجان با جاذبه های گردشگری استان اقدام خواهیم کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اولویت راهنمایی و ساماندهی گردشگران آذری را در سه حوزه سلامت، زیارتی و سیاحتی برشمرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 565

به "طرح سامان دهی گردشگران سلامت اردبیل اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح سامان دهی گردشگران سلامت اردبیل اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید