طرح تفصیلی گردشگری اردبیل سال آینده مطالعه می گردد

به گزارش نوای پرنده پارسی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: طرح تفصیلی گردشگری استان اردبیل سال از آینده مطالعه می گردد.

طرح تفصیلی گردشگری اردبیل سال آینده مطالعه می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی استان با اعلام این خبر افزود: این طرح باید بعد از دریافت نظرات نمایندگان دستگاه های مختلف نهایی گردد.

او با بیان اینکه طرح تفضیلی برای کل استان اردبیل مطالعه می گردد، افزود: این طرح می تواند به عنوان نقشه راه و نمونه در سطح کشور مورد توجه قرار گیرد.

فلاحی اعلام کرد: طرح جامع گردشگری استان اردبیل از قبل تهیه شده است اما به دلیل اهمیت شهرستان سرعین در حوزه گردشگری ضروری است طرح تفصیلی گردشگری شهرستان سرعین نیز تهیه گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل توضیح داد: برخی اقدامات انجام گرفته در گذشته باعث توسعه ناهمگون در این شهر شده است و ما نباید اجازه دهیم این مساله در کل شهرستان تسری پیدا کند.

فلاحی ادامه داد: سرعین قابلیت های بسیاری در حوزه گردشگری دارد و باید توجه ویژه ای به این شهرستان با رعایت توسعه متوازن داشته باشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 644

به "طرح تفصیلی گردشگری اردبیل سال آینده مطالعه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح تفصیلی گردشگری اردبیل سال آینده مطالعه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید