طراح یزدی پوستر روز جهانی استاندارد تقدیر شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران/یزد محسن جعفری گرافیست جوان یزدی که در رقابت بین المللی طراحی پوستر روز جهانی استاندارد با موضوع حفاظت از زمین با استانداردها پیروز به دریافت رتبه سوم شده است، طی مراسمی تقدیر شد.

طراح یزدی پوستر روز جهانی استاندارد تقدیر شد

محمد رضا زارع بنادکوکی مدیر کل استاندارد استان یزد در این مراسم که صبح امروز در حاشیه شورای معاونین این اداره کل برگزار گردید، گفت:موضوع شعار سال جاری، جدید و بسیار مهم است به گونه ایی که این اهمیت از دو منظر قابل بحث است؛ اول این که می تواند این شعار محور اصلی موضوع تدوین استانداردهای ملی باشد و تدوین گران هنگام راهبری کار خویش، حفاظت از زمین و منابع خدادادی و طبیعی نهفته در آن را مد نظر داشته باشند.

وی در ادامه شرح اهمیت شعار سال جاری روز جهانی استاندارد، اضافه کرد: متاسفانه در برخی از نقاط مشاهده می گردد که شهرک ها و نواحی صنعتی خوبی داریم ولی آن گونه که شایسته زمین و محیط زیست هست، حفاظت های لازم توسط تولیدنمایندگان و صنعت گران انجام نمی گردد که امیدواریم با تکرار شعار حفاظت از زمین با استانداردها این دغدغه عمومی هم به حداقل برسد.

محسن جعفری نیز در این نشست گفت: به نظر اینجانب استاندارد را می توان به یک کتاب مقدس تشبیه کرد که هر تولیدنماینده و مصرف نماینده به دستورات آن توجه کند، با اطمینان خاطر بیشتر و بدون هیچ گونه ضرر و زیانی به یک زندگی آرام و متعالی می رسد.

طراح پوستر روز جهانی استاندارد اضافه کرد: انتقادی که به این رقابت ها وارد بود، این است رای گیری توسط یک سایت انجام گرفت و این سیستم به گونه ایی که به راحتی امکان هک شدن داشت لذا باید روی امنیت این طریقه رای گیری تمرکز بیشتری صورت پذیرد.

جعفری در خاتمه گفت: جا دارد در مورد موضوع توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد، بسیار بیشتر از وضع موجود کار گردد و تمامی دستگاه ها و مراکز فرهنگی از قبیل ارشاد اسلامی، رسانه ملی، سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری استان، وارد عمل شده، به کمک اداره کل استاندارد استان یزد بیایند و فرهنگ سازی استاندارد را به صورت ریشه ایی دنبال نموده و استاندارد را مطرح نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5105

به "طراح یزدی پوستر روز جهانی استاندارد تقدیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراح یزدی پوستر روز جهانی استاندارد تقدیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید