صعود پرسپولیس، سقوط استقلال

به گزارش نوای پرنده پارسی، بر اساس تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال جهان که دیروز (7 بهمن) از سوی سایت فوتبال دیتابیس اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس در رتبه نخست باشگاه های ایران قرار گرفت. قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران با 1595 امتیاز، بدون تغییر نسبت به هفته گذشته در رتبه پنجم قاره کهن ایستاده است. سرخ پوشان تهرانی در سطح جهانی در مقایسه با هفته گذشته 2 پله صعود کرده و در رتبه 120 قرار گرفته اند.

صعود پرسپولیس، سقوط استقلال

استقلال با 1536 امتیاز و بدون تغییر مانند هفته گذشته در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران ایستاد. جایگاه این تیم در قاره آسیا تغییری نکرده و همچنان در رتبه دوازدهم جای گرفته است. شاگردان فکری در سطح جهانی با 4 پله سقوط نسبت به هفته قبل در رده 215 قرار دارند.

سپاهان با 1470 امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی قبلی، سومین تیم برتر فوتبال ایران است. جایگاه این تیم نسبت به هفته گذشته در آسیا تغییر نکرده است و همچنان در رتبه بیست و پنجم قرار گرفته است. سپاهان در سطح جهانی در مقایسه با هفته گذشته با 2 پله صعود در رتبه 364 قرار گرفت.

در این رده بندی تیم های تراکتور، فولاد و صنعت نفت آبادان به ترتیب در رتبه های چهارم تا ششم فوتبال ایران جای گرفته اند. شهرخودرو و ذوب آهن هم به ترتیب در رتبه هفتم و هشتم فوتبال باشگاهی ایران قرار دارند.

بر اساس این رده بندی در قاره آسیا جایگاه 5 تیم نخست نسبت به رده بندی پیشین تغییری نداشته و تیم الهلال عربستان با 1671 امتیاز همچنان صدرنشین است. تیم اولسان هیوندای کره جنوبی، قهرمان لیگ قهرمانان آسیا، با 1637 امتیاز تیم دوم قاره کهن است. تیم چئونبوک موتورز کره جنوبی با 1630 امتیاز در جایگاه سوم و کاوازاکی ژاپن نیز با همین امتیاز در رتبه چهارم قرار دارند.

در رده بندی جهانی نیز جایگاه تیم نخست جدول تغییری نداشته و بایرن مونیخ با 2079 امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است.

پس از سرخپوشان آلمانی، اتلتیکو مادرید با 1957 امتیاز و با یک پله صعود نسبت به هفته گذشته در رتبه دوم برترین تیم های باشگاهی جهان قرار گرفته است. منچسترسیتی با 1956 امتیاز از رتبه دوم به رتبه سوم سقوط کرده است. رئال مادرید نیز با 1917 امتیاز و یک پله صعود نسبت به هفته گذشته در رتبه چهارم قرار گرفته است. پاری سن ژرمن با 1916 امتیاز و یک پله سقوط نسبت به هفته گذشته در رتبه پنجم ایستاده است.

از نکات جالب این رده بندی صعود یاران مهدی طارمی در پورتو به جمع 13 تیم برتر جهان است.

10 تیم برتر فوتبال باشگاهی جهان:

بایرن مونیخ

اتلتیکو مادرید

منچسترسیتی

رئال مادرید

پاری سن ژرمن

بارسلونا

لیورپول

اینتر میلان

آتالانتا

یوونتوس

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6148

به "صعود پرسپولیس، سقوط استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود پرسپولیس، سقوط استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید