شیوه نامه تشکیل کمیته های تخصصی تحول دانشگاه آزاد ابلاغ شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیوه نامه تشکیل کمیته های تخصصی تحول را به معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی این دانشگاه ابلاغ کرد.

شیوه نامه تشکیل کمیته های تخصصی تحول دانشگاه آزاد ابلاغ شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیوه نامه تشکیل کمیته های تخصصی تحول را به جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی ابلاغ کرد.

طهرانچی خطاب به علمائی تأکید نموده نظر به سیاست های کلان دانشگاه مبنی بر ایجاد تحول در راستای ارتقای سطح کیفی به منظور ایجاد توسعه پایدار علمی و مالی با بهره گیری از تمام منابع موجود در داخل و خارج از دانشگاه، شیوه نامه تشکیل کمیته های تخصصی تحول به معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه ابلاغ می گردد.

وی همچنین تأکید نموده مقتضی است واحدها و مراکز دانشگاهی با مشارکت حداکثری در تشکیل این کمیته ها زمینه ایجاد تحول در رشته های علوم، مهندسی و کشاورزی را به وجود آورند.

در شیوه نامه تشکیل کمیته های تخصصی تحول آمده دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از بال های آموزش عالی کشور در سطح کلان و ملی از متولیان مؤثر در پیشبرد اهداف آموزش عالی است. توجه به استانداردها و تدوین قوانین و مقررات آموزشی و پژوهشی یکی از راهکارهای اساسی در زمینه رشد و کارایی و تحول آموزش عالی است. در این همین راستا به منظور دستیابی به مرزهای دانش و ایجاد هماهنگی در رشته های علوم، مهندسی و کشاورزی و استفاده از توان بخشهای مختلف در تدوین آئین نامه های مورد احتیاج، کمیته های تخصصی متشکل از مدیران، کارشناسان و استادان در معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی تشکیل می گردد.

براساس بندهای این شیوه نامه چشم انداز، ایجاد دانشگاهی در سطح تراز اول کشور و دانشگاه تراز مطرح در سطح بین المللی است.

همچنین در این شیوه نامه به اهدافی از جمله ارتقاء صندلی علمی دانشگاه در حوزه معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی، بهبود مستمر کیفیت و توسعه فعالیت های آموزشی و پژوهشی، برنامه ریزی بلند مدت جهت حل مسائل دانشگاه بر پایه شناخت نقاط ضعف، قوت، فرصت ها و تهدیدها اشاره شده است.

شیوه نامه تشکیل کمیته های تخصصی تحول آمده دانشگاه آزاد اسلامی شامل مواردی از جمله چشم انداز، اهداف، ارکان و وظایف شورای تحول و ارکان و وظایف کمیته های تخصصی، نحوه انتخاب و صدور احکام اعضا، نحوه تشکیل جلسات، رسمیت داشتن جلسات، صورتجلسات است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3059

به "شیوه نامه تشکیل کمیته های تخصصی تحول دانشگاه آزاد ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوه نامه تشکیل کمیته های تخصصی تحول دانشگاه آزاد ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید