شهروندان بوشهری از حضور در تجمعات خودداری کنند

به گزارش نوای پرنده پارسی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مردم از حضور در مراسم تدفین، ختم یا هر برنامه ای که باعث تجمع افراد می شود خودداری کنند.

شهروندان بوشهری از حضور در تجمعات خودداری کنند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، دکتر جعفر زارعی زاده، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در حاشیه بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان افزود: خیلی از افرادی که نتیجه تست کرونای آنها مثبت بوده، پس از بررسی مشخص شده این ویروس از تجمع های مختلف به آنها منتقل شده که نتیجه آن درگیر شدن کل خانواده با این ویروس بوده است و این موضوع کار را برای کنترل شیوع ویروس سخت می کند.

وی افزود: پیشنهاد ما برای کنترل و ریشه کن کردن ویروس کرونا، در خانه ماندن و پرهیز از حضور غیرضروری درشهر است.

زارعی زاده اظهار کرد: موضوع ایمنی و حفاظت از کارکنان مرکز درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در امر مقابله با کرونا به خوبی انجام می شود و استمرار این موضوع تا ریشه کن شدن کرونا باید ادامه داشته باشد.

وی افزود: در این شرایط به جز اینکه بحث سلامت خود فرد مطرح است، سلامت و مسئولیت اجتماعی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: کارکنان این مرکز درمانی از روز نخست شیوع کرونا در استان، با تمام وجود مشغول خدمت رسانی هستند.

دکتر حسن حیدری افزود: در این راستا بیشتر بخش های بیمارستان کنگان (به جز چند بخش) را به حالت تعطیل یا نیمه فعال در آورده ایم تا عمده تمرکز و امکاناتمان را برای مقابله با ویروس کرونا به کار گیریم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4347

به "شهروندان بوشهری از حضور در تجمعات خودداری کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهروندان بوشهری از حضور در تجمعات خودداری کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید