ششمین پاسداشت روز گرگان به مدت 6 روز برگزار می گردد

به گزارش نوای پرنده پارسی، مهدی خسروی ظهر یکشنبه در جمع اصحاب رسانه گلستان به تبیین ویژه برنامه های روز گرگان پرداخت و گفت: ششمین پاسداشت روز گرگان به مدت 6 روز و 3 شب از تاریخ 15 الی 20 شهریور ماه در این شهرستان برگزار می گردد.

ششمین پاسداشت روز گرگان به مدت 6 روز برگزار می گردد

خسروی به برنامه های فرهنگی و هنری اشاره نمود و اضافه نمود: اجرای موسیقی محلی و پاپ، نمایش طنز، ورزش باستانی، شعر و قصه خوانی، گویش گرگانی، برگزاری مسابقات فرهنگی، اختتامیه جشنواره های وبلاگ نویسی و اینستاگرام از جمله برنامه هایی است که در شب های 16، 18 و 20 شهریور برگزار می گردد.

وی یادآور شد: اجرای نمایش، موسیقی سرنا و دهل، بازی های بومی و محلی گرگان قدیم و حضور تن پوش های عروسکی برنامه هایی هستند که در این ایام در پارک شهر گرگان به اجرا درخواهد آمد.

وی همچنین به بخش نمایشگاه ها اشاره و اظهار کرد: 40 تا 50 غرفه گوناگون از جمله صنایع دستی گرگان و اقوام، غرفه های هنری، سلامت، ورزش، کسب و پیشه قدیم گرگان، عطاری و طب سنتی در نمایشگاه ها برگزار می گردد.

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان به بخش گرگان در نگاه تصویر نیز اشاره نمود و گفت: نمایشگاه و ماکت گرگان دیروز، امروز و فردا شامل عکس های تلفیقی در ساختمان دوار پارک شهر گرگان به نمایش گذاشته می گردد.

خسروی در خصوص اهداف این برنامه ها اعلام کرد: ارتقای فرهنگ و مشارکت شهروندان، توسعه فضاهای اجتماعی، ایجاد و تعلق خاطر شهروندان نسبت به شهر گرگان و توسعه فرهنگ گردشگری و طبیعت گردی در گرگان از جمله این اهداف است.

وی توضیح داد: یکی از راهکارهای توسعه شهری، تقویت سرمایه های اجتماعی است و برنامه ها به گونه پیش بینی شده اند که به معرفی پیشینه تاریخی و ظرفیت های گردشگری شهر گرگان یاری نمایند.

وی ابراز امیدواری کرد امیدواریم مشارکت حداکثری شهروندان و حضور موثر نهادهای موازی در فرهنگ را در این ایام ببینیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3760

به "ششمین پاسداشت روز گرگان به مدت 6 روز برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ششمین پاسداشت روز گرگان به مدت 6 روز برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید