سیدمحمدرضا سیدحسینی شهردار منتخب یزد شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، محسن عباسی هرفته در مصاحبه با خبرنگاران گفت: سیدمحمدرضا سیدحسینی، معاون سابق استاندار یزد در امور عمرانی، عصر امروز در جلسه علنی شورای شهر یزد با 6 رأی از مجموع 11 رأی اعضای شورا انتخاب شد.

سیدمحمدرضا سیدحسینی شهردار منتخب یزد شد

وی بیان نمود: این انتخاب به سرعت به وزارت کشور اعلام می گردد و با تأیید حکم شهردار منتخب، سیدمحمدرضا سیدحسینی به طور رسمی سکان شهرداری یزد را به دست خواهد گرفت.

عباسی هرفته در پاسخ به سوال مهر در خصوص تکلیف انتخاب علی زینی وند، معاون فعلی استاندار یزد در امور مالی بیان نمود: وی نیز از گزینه های شورای شهر یزد بود اما از قبول این مسئولیت نصراف داد.

سخنگوی شورای شهر یزد ادامه داد: علت این انصراف، تمکین از وزارت کشور در زمینه واگذاری پستی در یکی از استان های کشور بوده است.

به گزارش خبرنگاران، شهر یزد بعد از استعفای مهدی جمالی نژاد از شهرداری و تصدی پستی در وزارت کشور با سرپرستی اداره می گردد و در طول این مدت، به رغم کوشش های اجرا شده، شهردار رسمی برای یزد انتخاب نشد.

امروز در صحن علنی شورا، سیدعلی مشتاقیون سرپرست فعلی شهرداری یزد، تنها رغیب سیدمحمدرضا سیدحسینی بود که در نهایت سیدحسینی با شش رأی شهردار منتخب شورا شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 908

به "سیدمحمدرضا سیدحسینی شهردار منتخب یزد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدمحمدرضا سیدحسینی شهردار منتخب یزد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید