سرمربی زووله: قوچان نژاد آماده بازی 90 دقیقه ای نیست

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرمربی تیم فوتبال زووله هلند اظهار داشت مهاجم جدید ایرانی تیمش هنوز آماده بازی 90 دقیقه ای نیست.

سرمربی زووله: قوچان نژاد آماده بازی 90 دقیقه ای نیست

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت Fcupdate هلند، جان استیخمان پیش از بازی خانگی تیم زووله برابر تیم قعرنشین والفیک در هفته ششم فصل جاری اردویژه هلند درباره شرایط رضا قوچان نژاد، مهاجم ایرانی که در آخرین روز نقل وانتقالات تابستانی جذب شده بود، گفت: او هنوز به اندازه کافی آماده حضور در ترکیب اصلی و بازی 90 دقیقه ای نیست. البته قوچان نژاد بازیکنی است که می تواند چیزهایی به تیم زووله اضافه کند.

سرمربی زووله که تیمش در پنج بازی فصل جاری اردویژه هلند به یک پیروزی و یک تساوی دست یافته و سه بار هم طعم شکست را چشیده است، ادامه داد: می خواهیم بازی خانگی برابر والفیک را با پیروزی به خاتمه برسانیم تا نتیجه یک هفته کار سخت را بگیریم.

سایت رسمی باشگاه زووله هلند نیز در بخشی از تحلیل خود پیرامون بازی روز یکشنبه آینده این تیم با اشاره به رضا قوچان نژاد نوشت: قوچان نژاد که در ساعات خاتمهی نقل وانتقالات تابستانی به زووله پیوست، برای نخستین بار نامش در فهرست این تیم در اردویژه هلند قرار گرفت و از شانس بازی برابر تیم والفیک برخوردار است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2245

به "سرمربی زووله: قوچان نژاد آماده بازی 90 دقیقه ای نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی زووله: قوچان نژاد آماده بازی 90 دقیقه ای نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید