سد شهید مدنی سال آینده به بهره برداری می رسد

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان این که بهره برداری از سدهای شهید مدنی و شهریار از اولویت های ماست، گفت: تلاش می کنیم تا سد شهید مدنی طی یک سال آینده به بهره برداری رسیده و آبگیری شود.

سد شهید مدنی سال آینده به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگاران، محمدباقر نوبخت در حاشیه بازدید از سد شهیدمدنی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: سد شهید مدنی تقریبا به اتمام رسیده است، اما اقداماتی همچون تملیک اراضی و مسیرسازی جهت آبگیری آن لازم است تا به بهره برداری رسیده و به منطقه گردشگری تبدیل شود.

وی با بیان این که بهره برداری از این سدها اهمیت بسیاری دارد، افزود: تلاش می کنیم تا اعتبار لازم برای تکمیل این سدها را از سوی دولت و سازمان تامین کنیم تا سد شهیدمدنی و سدشهریار آبگیری شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: در این رابطه امیدواریم، چرا که عزم دولت به اتمام رساندن پروژه های ناتمام است تا سرمایه های میلیاردی کشور در زمین نخوابد.

وی با تاکید بر این که سد شهریار نیز وضعیتی مشابه سد شهیدمدنی دارد، گفت: اتمام چنین پروژه هایی جزو اولویت های دولت بوده و در این رابطه نیز هفته آینده جلسه ای برای انعقاد تفاهم نامه رسمی بین سازمان برنامه و بودجه و مسئولان آذربایجان شرقی برگزار می شود تا اعتبارات و تعهدات معین شده و این زیرساخت ها به بهره برداری برسد.

وی گفت: علی رغم این که در شرایط سخت اقتصادی هستیم اما مدیریت می کنیم تا از منابع موجود استفاده بهینه و موثری داشته باشیم.

نوبخت در انتها تاکید کرد: سفر امروزمان به آذربایجان شرقی موثر بوده و امید است در سفر آینده، راه آهن میانه- بستان آباد به بهره برداری رسیده و سال آینده نیز پروژه خط ریلی میانه-بستان آباد- تبریز افتتاح و سدشهیدمدنی آبگیری شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1924

به "سد شهید مدنی سال آینده به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سد شهید مدنی سال آینده به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید