ساخت هوش مصنوعی که 250 پهپاد را کنترل می کند

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، محققان دانشگاه بوفالو در آمریکا گرنت تحقیقاتی 316 هزار دلاری از سازمان DARPA دریافت کرده اند تا سیستم هوش مصنوعی بسازند که قابلیت کنترل 250 پهپاد را دارد.

ساخت هوش مصنوعی که 250 پهپاد را کنترل می کند

محققان دانشگاهی برای ساخت این سیستم افرادی که بازی های ویدئویی انجام می دهند را هنگام کنترل انبوهی از واحدهای دیجیتالی نظامی در بازی هایی مانند استارکرفت، استاریس و کمپانی هیروز بررسی خواهند کرد.

آنها اطلاعاتی درباره واکنش بازیکنان نسبت به چالش های تاکتیکی مختلف جمع آوری و همزمان برخورد آنان با تغییرات غیر منتظره در میدان جنگ را نیز بررسی کردند.

سوما چودوری از دانشگاه بوفالو در این باره می گوید: ما به دنبال ساخت یک سیستم هوش مصنوعی نیستیم که فقط رفتار انسان ها را تقلید کند. ما می خواهیم درک عمیق تری از حرکات انسان را بسازیم که این امر به پیشرفت هوش مصنوعی منجر می شود.

این گروه از محققان همچنین اطلاعات بیومتریک افراد را حین بازی رایانه ای جمع آوری کردند. آنها امیدوارند با ترکیب اطلاعات مربوط به تصمیم گیری در بازی رایانه و بازخورد بیومتریک بازیکنان، سیستمی ساخته شود که به گروه بزرگی از پهپادها کمک کند به طور مستقل فعالیت های پیچیده ای را هماهنگ کنند.

تمام این موارد به ساخت نقشه سه بعدی، حفط محیط امنیتی و کنترل پهپادها برای یک هدف نظامی خاص در منطقه ای ناشناخته کمک می کند.

چودروی می گوید: ما در این پروژه قصد داریم سیستمی بسازیم که 250 ربات زمینی و هوایی را در شرایط پیچیده کنترل کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3712

به "ساخت هوش مصنوعی که 250 پهپاد را کنترل می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت هوش مصنوعی که 250 پهپاد را کنترل می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید