زرینی جایگزین قائمی می گردد

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران: کادر فنی تیم ملی والیبال ایران تصمیم گرفت حمزه زرینی را جایگزین فرهاد قائمی برای همراهی این تیم در بازی با ایتالیا و کوبا کند.

زرینی جایگزین قائمی می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، کادر فنی تیم ملی والیبال ایران پس از قطعی شدن عدم حضور فرهاد قائمی در بازی با ایتالیا و کوبا تصمیم گرفت زرینی را جایگزین قائمی نماید.

بدین ترتیب حمزه زرینی عصر امروز (پنجشنبه) تهران را به مقصد مودنای ایتالیا ترک خواهد نمود تا صبح فردا به جمع ملی پوشان والیبال ایران در ایتالیا بپیوندد و تیم ملی را در دیدار مقابل ایتالیا و کوبا همراهی کند. فرهاد قائمی هم امروز به تهران بازخواهد گشت.

امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص مصدومیت قائمی و جایگزینی زرینی گفت: زمانی که در بازی با صربستان قائمی مصدوم شد، برای روشن شدن موضوع از کمرش MRI گرفتیم و پس از آنالیز توسط پزشکان و مشورت با کادر فنی با توجه به اینکه بلافاصله بعد از بازی باید راهی ایتالیا می شدیم و زمان برای عوض کردن بلیت نبود، تصمیم گرفتیم در بازی مقابل ایتالیا و کوبا فرهاد قائمی تیم ملی را همراهی کند.

وی اضافه نمود: متاسفانه پرواز طولانی مدت که اجتناب ناپذیر است باعث شد مصدومیت قائمی تشدید گردد. برای برطرف مصدومیت قائمی، پزشک تیم ملی کوشش زیادی کرد تا او به سرعت بهبود پیدا کند اما نتیجه ای حاصل نشد. با توجه به شرایط بدنی و وضعیت مصدومیت قائمی کادر فنی پس از جلسه ای که داشت تصمیم به جایگزین کردن حمزه زرینی گرفت، چون نمی خواست فشار بیشتری روی فرهاد قائمی بیاورد.

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان با تاکید براینکه می خواهند قائمی را برای دیدارهای آینده هم حفظ نمایند، خاطر نشان کرد: ما بلافاصله مقدمات سفر حمزه به ایتالیا را فراهم کردیم. او براساس برنامه امروز تهران را به مقصد مودنا ترک می نماید و فردا به جمع ملی پوشان اضافه خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2175

به "زرینی جایگزین قائمی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زرینی جایگزین قائمی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید