رحیمی: پیروزی برابر کره جنوبی دور از دسترس نیست، برای اهتزاز پرچم ایران می جنگیم

به گزارش نوای پرنده پارسی، عضو تیم ملی هندبال کشورمان گفت: پیروزی برابر کره جنوبی دور از دسترس نیست و تیم ما از نظر روحی و از نظر نفرات بهتر از کره است.

رحیمی: پیروزی برابر کره جنوبی دور از دسترس نیست، برای اهتزاز پرچم ایران می جنگیم

علی رحیمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص شرایط تیم ملی هندبال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: کویت میزبان مسابقات و از شرایط خوبی برخوردار بود. سالن کاملا پر و جو سنگین بود بچه ها چه به صورت انفرادی و چه به صورت تیمی خوب کار کردند و با هر سختی بود کویت را شکست دادیم و بعد از این پیروزی همه با انگیزه هستند و این موضوع کمک زیادی به ما خواهد کرد.

وی در ادامه اضافه کرد: برای بازی با قطر تلاش کردیم تا پیروز میدان باشیم. قطر چند سالی است که قدرت اول آسیا است و از بازیکنان دو تابعیتی استفاده می کند و این باعث شده نتیجه بگیرد. ما بازی را خوب آغاز کردیم و در نیمه اول از موقعیت ها استفاده کردیم اما در نیمه دوم به دلیل فشار بالا بازیکنان نتوانستند از نظر بدنی خوشان را جمع کنند و قطر با استفاده از تجربیات بالای بازیکنانش پیروز شد.

ملی پوش هندبال کشورمان در خصوص دیدار با کره جنوبی گفت: بازی با کره جنوبی برای ما اهمیت زیادی دارد و با رجحان در این دیدار به جمع 4 تیم پایانی صعود خواهیم کرد و سهمیه مسابقات جهانی را کسب می کنیم. انگیزه بازیکنان چند برابر شده و امیدواریم ضمن صعود به مسابقات جهانی، در فینال دوباره با قطر رو به رو شویم.

وی یادآور شد: کره جنوبی یک تیم سرعتی است و از هر موقعیت برای گلزنی استفاده می کند. این تیم چند سال است که از یک مربی و یک سری بازیکنان استفاده می کند و برنامه های بلند مدت داشته و تا الان نتایج خوبی گرفته است. ما این تیم را آنالیز کردیم و از نقاط ضعف این تیم استفاده می کنیم تا نتیجه را برای ایران رقم بزنیم. پیروزی برابر کره جنوبی دور از دسترس نیست و تیم ما از نظر روحی و از نظر نفرات بهتر از کره است. با توجه به برنامه های کادرفنی کره را شکست می دهیم و امیدوارم همه بازیکنان در زمین خواسته های مربی را اجرا کنند و برنده این دیدار باشیم.

رحیمی در خصوص ادای احترام نظامی به پرچم ایران پیش از دیدار با کویت گفت: بین آن همه تماشاگر کویتی به پرچم ایران احترام نظامی کردیم تا به همه بفهمانیم که برای وطنمان تلاش می کنیم و برای اهتزاز پرچم ایران می جنگیم. تیم ملی از نظر مالی و منافع چیزی ندارد و همه ما برای اعتلای ایران دور هم جمع شدیم و تلاش می کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3627

به "رحیمی: پیروزی برابر کره جنوبی دور از دسترس نیست، برای اهتزاز پرچم ایران می جنگیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحیمی: پیروزی برابر کره جنوبی دور از دسترس نیست، برای اهتزاز پرچم ایران می جنگیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید