رئیس مجلس عراق: نباید به آشوب طلبان اجازه سوء استفاده از تظاهرات داد

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس مجلس عراق در کنفرانس خبری تاکید کرد که نباید به آشوب طلبان اجازه سوء استفاده از تظاهرات در این کشور داده شود.

رئیس مجلس عراق: نباید به آشوب طلبان اجازه سوء استفاده از تظاهرات داد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، محمد الحلبوسی رئیس مجلس عراق روز جمعه در واکنش به برگزاری تظاهرات در شهرهای مختلف عراق خواستار گوش فرا دادن به خواسته های ملت عراق و محاکمه فاسدان و مبارزه با کاغذبازی اداری شد.

وی که در کنفرانس مطبوعاتی صحبت می کرد، اضافه کرد: ملت عراق از تروریسم و فساد رنج برده و نباید به هرج و مرج طلبان اجازه مصادره تظاهرات داده شود.

رئیس مجلس عراق با اعلام حمایت از خواسته تظاهرات کنندگان عراقی خواستار حمایت از اموال دولتی شد و از بررسی مجدد ساختار سازمان های نظامی در این کشور خبر داد.

وی تاکید کرد:چاره ای جز اقدامات واقعی در راستای خواسته های مردم نیست و اگر دولت در اجرای خواسته های معترضان کوتاهی کند به تظاهرات خواهیم پیوست.

تظاهرات در برخی از شهرهای عراق از سه شنبه این هفته (نهم مهر) در اعتراض به شرایط اقتصادی، عدم اشتغال زایی و عدم مقابله با فساد آغاز شده و همچنان به صورت پراکنده در برخی شهرهای این کشور ادامه دارد.

مقتدی الصدر، رهبر جریان الصدر و ائتلاف سائرون عراق امروز در واکنش به این تظاهرات از کنندگان ائتلاف متبوع خود خواست که تا زمانی که دولت برنامه مورد رضایت مردم و مرجعیت را ارائه نکند، از مشارکت در جلسات مجلس خودداری کنند.

.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2553

به "رئیس مجلس عراق: نباید به آشوب طلبان اجازه سوء استفاده از تظاهرات داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس مجلس عراق: نباید به آشوب طلبان اجازه سوء استفاده از تظاهرات داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید