دست پیش مجیدی پس از 2 راهی که کمیته فنی پیش روی او گذاشت، استیلی گزینه اصلی سرمربیگری امید

به گزارش نوای پرنده پارسی، کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال دو راه را مقابل فرهاد مجیدی قرار داده بود، اما او بدون توجه به دعوت و تماس های این کمیته ترجیح داد اعتنایی به این تصمیمات نداشته باشد و با فرار رو به جلو تصمیم به استعفا بگیرد.

دست پیش مجیدی پس از 2 راهی که کمیته فنی پیش روی او گذاشت، استیلی گزینه اصلی سرمربیگری امید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، وضعیت ناامیدکننده تیم امید و نتایج ضعیف این تیم در دو بازی محبت آمیز مقابل ازبکستان، عملکرد فنی تیم و همچنین بعضی مسائلی که در این تیم وجود داشت، کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال را بر آن داشت تا جلسه ای را برای تصمیم گیری درباره امیدها برگزار کند.

کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال روز گذشته (چهارشنبه) جلسه ای اضطراری را درباره تیم امید برگزار کرد و جمع بندی جلسه اعضای کمیته فنی این بود که فرهاد مجیدی برای ادامه فعالیتش به عنوان سرمربی این تیم، زیر نظر کمیته فنی فعالیت کند، کمیته ای که روی عملکرد فنی سرمربی تیم امید نظارت ویژه داشته باشد.

البته تصمیم کمیته فنی برای نظارت روی کار سرمربی، تنها راه پیش روی مجیدی نبود. کمیته فنی راه دیگری هم مقابل سرمربی جوان امیدها قرار داده بود تا او در صورت قبول این پیشنهاد، به عنوان یاری مربی در تیم امید به فعالیت خود ادامه بدهد. این تصمیمات در حالی صورت گرفت که فرهاد مجیدی حاضر به حضور در جلسه اعضای کمیته فنی نشده بود و آنها قصد داشتند در تماس تلفنی او در جریان قرار بدهند، اما مجیدی پاسخی به تماس ها نداده بود. با توجه به رفتارهای سرمربی جوان تیم امید، این تصور نیز به وجود آمد که مجیدی با این حرکت خود قصد داشته مشروعیت کمیته فنی را زیر سؤال ببرد و دست پیش را گرفت و امروز در اینستاگرام استعفای خود را اعلام نمود، استعفایی که این باور را تقویت می نماید که او به دنبال زیر سؤال بردن مشروعیت کمیته فنی بوده است.

مجیدی در حالی این رفتارها را نموده که عملکرد خوبی در دو بازی محبت آمیز تیم امید مقابل ازبکستان نداشته است. گفته می گردد، مواردی در تیم امید اتفاق افتاده که مسائل فنی تیم، اتفاقات حاشیه ای و همچنین عدم شناخت مجیدی نسبت به بعضی بازیکنان تیم، کمیته فنی را ترغیب به تصمیم گیری جدی درباره او نموده است. با این حال سرمربی تیم امید پیش از اینکه تصمیم کمیته فنی به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام گردد یا مهدی تاج روی آن مهر تأیید بزند، تصمیم به استعفا گرفت تا به نوعی دست پیش را گرفته باشد.

در حال حاضر حمید استیلی، امید نمازی و یکی دو گزینه دیگر پیش روی کمیته فنی برای راهنمایی تیم امید هستند که استیلی به عنوان مدیر این تیم، بخت بیشتری برای راهنمایی امیدهای فوتبال ایران دارد. با توجه به اینکه فیفادی نیز نزدیک است و تیم امید در این بازه زمانی اردویی را خواهد داشت، به نظر می رسد تا 48 ساعت آینده تکلیف جانشین مجیدی نیز معین گردد تا وقفه ای در شروع اردوی تیم امید ایجاد نگردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2537

به "دست پیش مجیدی پس از 2 راهی که کمیته فنی پیش روی او گذاشت، استیلی گزینه اصلی سرمربیگری امید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست پیش مجیدی پس از 2 راهی که کمیته فنی پیش روی او گذاشت، استیلی گزینه اصلی سرمربیگری امید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید