خرابی های زلزله 30 تا 50درصد، آرامش در مناطق زلزله زده تا 24ساعت

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران: سخنگوی سازمان امداد و نجات از خرابی های 30 تا 50درصدی مناطق مسکونی مورموری خبر داد و گفت: با این حال با توجه به شرایط امدادی، آرامش در مناطق زلزله زده تا 24 ساعت آینده حاکم می شود.

خرابی های زلزله 30 تا 50درصد، آرامش در مناطق زلزله زده تا 24ساعت

حسین درخشان در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرنگاران، که در منطقه زلزله زده ایلام حضور دارد، در تشریح آخرین شرایط مناطق زلزله زده گفت: با توجه به مشاهدات ما، خرابی مناطق زلزله زده در منطقه مورموری 30 تا 50 درصد است.

وی افزود: جریان برق در مناطق زلزله زده برقرار شده است و عنوان شده است که تا یک ساعت دیگر جریان آب در این مناطق برقرار می شود.

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر ادامه داد: در حال حاضر نیز دو بالگرد برای بررسی شرایط حادثه به گشت زنی اقدام می کنند، بنابراین هم اکنون مشکل خاصی وجود ندارد. فقط بحث پوشش تغذیه و اسکان اضصراری از اهمیت ویژه ای برخودار است که با توجه به ارسال کمک ها در این مقوله جای نگرانی نیست.

درخشان گفت: هم اکنون نیز پس لرزه ها در این منطقه در حال وقوع است بطوریکه در طی جلسه ای مدیریت بحران که در اینجا برگزار شده بود سه پس لرزه را حس کردیم.

ترخیص 120 مصدوم از مراکز درمانی، شمار مصدومان زلزله بیش از 260 نفر است

در این راستا علی دلپیشه رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه شمار مصدومان زلزله بیش از 260 نفر است گفت: تا کنون 120 مصدوم زلزله مورموری از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

وی افزود: تا به امروز 120 نفر از مصدومان زلزله مورموری از مراکز درمانی ترخیص شده اند، خوشبختانه تا کنون تلفات فوتی نداشته ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در حال حاضر فرایند امداد رسانی به مصدومان در حال انجام است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4476

به "خرابی های زلزله 30 تا 50درصد، آرامش در مناطق زلزله زده تا 24ساعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرابی های زلزله 30 تا 50درصد، آرامش در مناطق زلزله زده تا 24ساعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید