خبر خوش وزیر کار برای بازنشستگان کشور

به گزارش نوای پرنده پارسی، مراسم امضای تفاهم نامه اعطای تسهیلات خرید به بازنشستگان کشور به مبلغ 1.2 میلیون تومان با حضور وزیر کار شروع شد.

خبر خوش وزیر کار برای بازنشستگان کشور

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، مراسم امضای تفاهم نامه اعطای تسهیلات خرید به بازنشستگان کشور با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شروع شد. در این مراسم افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در این طرح به یک میلیون و 200 هزار بازنشسته کشوری تسهیلات 1.2 میلیون تومانی خرید کالا از فروشگاه رفاه در کارت حقوق بازنشستگی پرداخت می گردد که می تواند از 750 فروشگاه رفاه در کشور خرید نمایند.

وی ادامه داد: این تسهیلات به صورت قرض الحسنه و با کارمزد 2 درصد و با تنفس یک ماهه پرداخت می گردد که 50 درصد منابع آن از سوی بانک صادرات و 50 درصد از سوی فروشگاه زنجیره ای رفاه تأمین می گردد و بازپرداخت این تسهیلات نیز 3 ماهه خواهد بود.

به گفته افتخاری این تسهیلات به صورت اختکمک بوده و بازنشستگانی که مایل باشند می توانند از این طرح استفاده نمایند و امکان شارژ کارت های بازنشستگی سه بار در طول سال وجود دارد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تأکید کرد: برای اجرای طرح کمک و اعطای تسهیلات خرید به بازنشستگان 4300 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که بدون یک ریال بودجه دولتی با منابع بانک صادرات و فروشگاه رفاه تأمین می گردد.

وی هدف از اجرای این طرح را تقویت قدرت خرید بازنشستگان بیان نمود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3818

به "خبر خوش وزیر کار برای بازنشستگان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش وزیر کار برای بازنشستگان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید