خبرنگاران یک سرباز وظیفه ارتش حین تعمیر پل شناور دهستانی در خوزستان غرق شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، اهواز - خبرنگاران - فرمانده گروه 422 مهندسی رزمی نیروی زمینی ارتش دراهواز گفت: یکی از کارکنان وظیفه این گروه رزمی در حین تعمیر و بازسازی پل شناور دهستان عنافچه از توابع شهرستان باوی خوزستان بر اثر سقوط به روخانه، جان خود را از دست داد.

خبرنگاران یک سرباز وظیفه ارتش حین تعمیر پل شناور دهستانی در خوزستان غرق شد

به گزارش خبرنگاران سرهنگ مراد ملکی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به درگذشت یکی از سربازان این گروه در هنگام تعمیر پل شناور مذکور گفت: بارندگی های اخیر و شدت وزش باد در استان و بخصوص در این منطقه باعت شد این پل از راستا خود خارج گردد لذا ترمیم و بازسازی آن در دستور کار نهاده شد.

وی توضیح داد: متاسفانه امروز سه شنبه در حین اجرای این ماموریت یکی از بهترین کارکنان وظیفه این گروه رزمی به نام امیر دریس در رودخانه افتاد و جان خود را از دست داد.

وی گفت : گروه مهندسی 422 رزمی ارتش ضمن تسلیت به خانواده این سرباز همچنان برای خدمت رسانی به مردم شریف خوزستان آماده جان فشانی است.

وی ادامه داد: گروه 422 مهندسی رزمی اهواز در راستای خدمت رسانی به مردم استان بخصوص در ایام سیل تا به امروز از هیچ تلاشی دریغ ننموده و سال جاری نیز آمادگی خود را برای ارائه خدمت اعلام می نماید.

سرهنگ ملکی اضافه نمود: در بحث مردم کمک و روانسازی تردد، این گروه رزمی از پنج سال گذشته پل شناوری بین روستاهای دهستان عنافچه و شهرستان باوی نصب نموده و هر سال برای تعمیر و تقویت آن اقداماتی را در دستور کار دارد.

پل شناور پی ام پی گروه 422 مهندسی رزمی اهواز به طول 140متر از سال 1393 تا کنون به منظور تسهیل در تردد اهالی دهستان عنافچه که بالغ بر 43 روستا را شامل می گردد نصب شده است .

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4039

به "خبرنگاران یک سرباز وظیفه ارتش حین تعمیر پل شناور دهستانی در خوزستان غرق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یک سرباز وظیفه ارتش حین تعمیر پل شناور دهستانی در خوزستان غرق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید