خبرنگاران آمار مبتلایان به کرونا در کیش افزایش یافت

به گزارش نوای پرنده پارسی، کیش - خبرنگاران- آمار بیماران مبتلایان به ویروس کرونا در کیش با شناسایی 5 بیمار جدید و افزایش 21 درصدی به 28 نفر رسید تا این جزیره 38 هزار نفری در مقایسه با سایر شهرهای استان هرمزگان و به نسبت جمعیت، بیشترین آمار ابتلا به کرونا را به خود اختصاص دهد.

خبرنگاران آمار مبتلایان به کرونا در کیش افزایش یافت

سخنگوی شورای سلامت کیش چهارشنبه شب گفت: بر اساس نتایج آزمایشهای انجام شده امروز 5 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کیش ثبت شد و به این ترتیب از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز 28 بیمار کرونایی در این جزیره شناسایی شده اند.

دکتر محمد رضا رضانیا یادآوری کرد: در مجموع 58 نفر مشکوک به کرونا به بیمارستان این جزیره مراجعه کرده اند که از این تعداد، 28 نفر مثبت اعلام شده، 8 نفر در انتظار جواب آزمایش هستند، 24 نفر با حال عمومی خوب در منزل بستری و دو نفر نیز فوت شده اند.

وی ضمن دعوت از مردم برای ماندن درخانه هشدار داد: چنانچه این اصول رعایت نشود، زنجیره انتقال ویروس کرنا قطع نمی شود و در نیمه فروردین ممکن است با بحران شدید روبرو شویم که در اینصورت کادر درمانی جزیره آمادگی لازم را برای پاسخگویی به مراجعه کنندگان نخواهد داشت.

سخنگوی شورای سلامت کیش با اشاره به تدابیر جدید در خصوص کنترل مسافران ورودی به کیش، ابراز امیدواری کرد که این تدابیر زمینه لازم را برای پایش، پوشش و نظارت کامل بر جمعیت ساکن دراین جزیره فراهم کند.

وی دیگر بار از مردم خواست تا در خانه بمانند و از حضور در اجتماعات و مکانهای عمومی خودداری کنند تا بتوان زنجیره انتقال ویروس کرنا را قطع کرد. او هشدار داد تا زمانیکه مردم نکات بهداشتی و توصیه ای را رعایت نکنند، کنترل بیماری سخت و سخت است و احتمال افزایش موارد آلوده وجود دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4052

به "خبرنگاران آمار مبتلایان به کرونا در کیش افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آمار مبتلایان به کرونا در کیش افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید