خانم بازیگر از مردم بخاطر فیزیک صورتش عذرخواهی کرد!

به گزارش نوای پرنده پارسی، باشگاه خبرنگاران/ شیوا خسرومهر بازیگر سینما و تلویزیون از مردم به خاطر فیزیک صورتش عذرخواهی کرد.

خانم بازیگر از مردم بخاطر فیزیک صورتش عذرخواهی کرد!

شیوا خسرو مهر که در فیلم ها و سریال های بسیاری به ایفای نقش پرداخته، به تازگی بازی در مجموعه بچه مهندس را به سرانجام برده و در دو کار نوروزی در حال پخش از سیما حضور دارد. شیوا خسرو مهر در مورد حضور همزمانش در این دو سریال گفت:در دو سریال دوپینگ و کامیون حضور دارم و نقش مادر را بازی می کنم، اما تفاوت های زیادی در هر دو کار وجود دارد.

این بازیگر شرح داد: در سریال دوپینگ نقش مادر دختری را بازی می کنم که دچار چالش هایی شده است و در سریال کامیون هم نقش مادر تازه به دوران رسیده ای را بازی نموده ام. در کامیون دو خانواده موضوع اصلی داستان را عهده دارند که من نقش مادر یکی از خانواده را ایفا می کنم.

وی درباره حضور همزمان و پذیرش مسائل آن با توجه به شیوع بیماری کرونا گفت: من در حال بازی در سریال دوپینگ بودم که سریال کامیون به کارگردانی آقای اطیابی هم پیشنهاد شد و به هر دو گروه سازنده تاکید نمودم که سر کار هستم و با برنامه ریز دو گروه هماهنگی ها انجام شد.

خسرو مهر اضافه نمود: هر دو کار با نکات ایمنی و بهداشتی جلوی دوربین رفتند و هم اکنون هم گروه در حال تصویربرداری هستند. هر یک ساعت محل تصویربرداری ضدعفونی می شد و همه اعضای گروه دارای ماسک و اسپری ضدعفونی بودیم.

بازیگر کامیون عنوان نمود: همه اعضای گروه دقت می کردند به خصوص کارگردان ها به طور مثال یکی از دوستانم را سرصحنه پس از دو سال دیدم می خواستم او را در آغوش بگیرم آقای اطیابی متذکر شد که شرایط عادی نیست و باید فاصله را رعایت کنیم. حتی در طول کار هم اگر مخاطب دقت کند خواهد دید زمان شیوع کرونا در تصویر قابل تشخیص است؛ بازیگران با فاصله بیشتری قرار می گیرند و هنگام صرف غذا هم جلوی دوربین بسیار رعایت می گردد. قسمت هایی که در این روز ها پخش شده مربوط به شیوع بیماری نبوده است.

وی درباره نحوه فعالیت در این دو سریال نوروزی شرح داد: در سریال دوپینگ آقای مقصودی به همراه آقای نیک نژاد کارگردانی دو گروه را عهده دار بودند که کار من با آقای نیک نژاد پیش می رفت و در سریال کامیون نیز آقای اطیابی و آقای محسن یوسفی کارگردانی دو گروه را عهده دار بودند که من با آقای اطیابی کار داشتم.

خسرومهر در ادامه از مردم به خاطر فیزیک صورتش عذرخواهی کرد و گفت: من سال ها گودی چشم داشتم و ساعت ها دوستان چهره پرداز برای پرکردن این گودی زیر چشم وقت صرف می کردند. من اول دی ماه به توصیه یکی از خانم های دکتر ژل تزریق کردم که متاسفانه با پوست بدن من سازگاری نداشت و ژل حرکت کرد و در حال آنزیم زدن جهت درمان هستم.

وی ادامه داد: مخاطبان تلویزیون صورت من را نازیبا و چاق در تصویر خواهند دید همین جا به عزیزان توصیه می کنم از این آنزیم ها استفاده ننمایند، چون هیچ تضمینی نیست که با بدنشان سازگاری داشته باشد. از آقایان اطیابی و مقصودی به خاطر این که با توجه به صورتم مرا پذیرفتند و اجازه فعالیت در این دو کار نوروزی را دادند همچنین مدیران شبکه سه و دو تشکر می کنم.

وی در سرانجام از مردم خواست که از سفر های غیرضروری خودداری نمایند و در خانه بمانند و تاکید نمود: همه عزیزان در رسانه ملی کوشش می نمایند با برنامه های زنده و ضبط شده اوقات خوشی را برای شما فراهم نمایند من بعد از اتمام کار ها در خانه ماندم و تنها یک بار برای انجام کار بانکی از خانه خارج شدم. بهتر است به توصیه های بهداشتی گوش کنیم، نگران سلامتی کادر پزشکی کشور باشیم و در خانه بمانیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همگردی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4112

به "خانم بازیگر از مردم بخاطر فیزیک صورتش عذرخواهی کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانم بازیگر از مردم بخاطر فیزیک صورتش عذرخواهی کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید