حمله تند مدویدیف به آمریکایی ها :کتاب های حقوق بین الملل را با دقت مطالعه کنید

به گزارش نوای پرنده پارسی، تسنیم نوشت: نخست وزیر روسیه به دیپلمات های آمریکایی توصیه کرد، قبل از اظهارنظر در باره وضعیت شبه جزیره کریمه، کتاب های آموزشی درباره حقوق بین الملل را با دقت مطالعه نمایند تا با مفهوم تمامیت ارضی کشورها آشنا شوند.

حمله تند مدویدیف به آمریکایی ها :کتاب های حقوق بین الملل را با دقت مطالعه کنید

روزنامه ایزوستیا، چاپ مسکو امروز نوشت: دمیتری مدویدیف نخست وزیر روسیه به دیپلمات های آمریکایی که از رئیس دولت لوکزامبورگ خواسته بودند در دیدار با وی (مدویدیف) مواضع تندی در قبال شبه جزیره کریمه اتخاذ کند، توصیه کرد که قبل از اظهارنظر در این باره، کتاب های آموزشی درباره حقوق بین الملل را با دقت مطالعه نمایند.

پیش از این سفارت آمریکا در لوکزامبورگ از دولت این کشور خواسته بود تا در جریان نخست وزیر روسیه، مواضع قاطعی درباره مسئله الحاق شبه جزیره کریمه به فدراسیون روسیه اتخاذ کند. به عقیده دیپلمات های آمریکایی، این سفر فرصت بسیار خوبی برای لوکزامبورگ است تا قاطعانه از روسیه بخواهد تا سیاست خود در قبال کریمه را تغییر دهد.

مدویدیف روز گذشته (چهارشنبه) در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی پس از سرانجام مذاکرات دوجانبه در لوکزامبورگ در این باره گفت: در همینجا می خواهم توجه شما را به این موضوع جلب کنم که چنین اشخاصی باید قبل از قرار دریافت در مسئولیت های دیپلماتیک، ساده ترین کتاب های آموزشی مربوط به حقوق عمومی بین الملل، از جمله مفهوم تمامیت ارضی کشورها، را با دقت زیاد مورد مطالعه قرار دهند.

نخست وزیر روسیه تاکید نمود: تمامیت ارضی، به معنی ارجحیت قانونی دولت ها بر امور داخلی و استقلال دولت در تصمیم گیری های مربوط به اوضاع داخلی در خاک این کشور است. این یک درک کلاسیک از تمامیت ارضی است. اکنون شاید دیپیمات های آمریکایی متوجه قضیه شوند، هرچند من هنوز در این باره تردید دارم.

2323

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 946

به "حمله تند مدویدیف به آمریکایی ها :کتاب های حقوق بین الملل را با دقت مطالعه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله تند مدویدیف به آمریکایی ها :کتاب های حقوق بین الملل را با دقت مطالعه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید