حسن زاده: آرای بخش های دیگری از پرونده دیدار سپاهان - پرسپولیس باقی مانده است

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس کمیته انضباطی توضیحاتی را در مورد پرونده سپاهان و پرسپولیس ارائه کرد و گفت که هنوز بخش هایی از پرونده این دیدار مانده است که رأی این موارد به زودی صادر خواهد شد.

حسن زاده: آرای بخش های دیگری از پرونده دیدار سپاهان - پرسپولیس باقی مانده است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی در خصوص اظهارات مسئولان تیم پرسپولیس و سپاهان گفت: بارها اعلام نموده ایم وقتی رأیی علیه اشخاص حقیقی و یا حقوقی صادر می گردد، کسی که محکوم شده است حق دارد با اعتراض به رأی، رسیدگی در مرحله تجدید نظر از کمیته استنیناف درخواست کند. مصاحبه های تنش زا و غیر متعارف که می تواند خودش پرونده جداگانه تلقی گردد، شایسته مقامات باشگاه ها نیست.

وی ادامه داد: البته در خصوص پرونده این دو باشگاه هنوز بخش های دیگری مانده است. از جمله موضوع خسارت های وارده به استادیوم و نیز وسایل نقلیه افراد که به زودی رأی صادر خواهد شد.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اضافه کرد: تقاضا داریم مقامات محترم هر دو باشگاه با رعایت موازین و مقررات اعتراضات خود را از روش های قانونی به مراجع مربوطه منعکس نمایند و از هرگونه مصاحبه و اظهار نظری که خلاف مقررات است پرهیز نمایند.

حسن زاده گفت: از مقامات هر دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان این انتظار را داریم که در سخت ترین شرایط هم به قانون و مجریان قانون احترام بگذارند و اگر این مصاحبه ها که در بردارنده تخلفات گفتاری هم بوده، به عنوان پرونده جدید مفتوح بگردد باید جوابگو باشند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1596

به "حسن زاده: آرای بخش های دیگری از پرونده دیدار سپاهان - پرسپولیس باقی مانده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن زاده: آرای بخش های دیگری از پرونده دیدار سپاهان - پرسپولیس باقی مانده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید