حدادی: اشتباه هایی داشتیم که ارتباطی به خستگی نداشت، توپ های از دست رفته ما زیاد بود

به گزارش نوای پرنده پارسی، سنتر تیم ملی بسکتبال ایران گفت: باختن بازی در 40 ثانیه پایانی بسیار تلخ بود، اما دو بازی باقی مانده است و ما خواهیم جنگید.

حدادی: اشتباه هایی داشتیم که ارتباطی به خستگی نداشت، توپ های از دست رفته ما زیاد بود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، سنتر تیم ملی بسکتبال ایران بعد از شکست مقابل پورتوریکو به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد. حامد حدادی که با 22 امتیاز و 16 ریباند بهترین عملکرد انفرادی را در این بازی داشت، گفت: در سه کوارتر اول بسیار خوب بودیم، اما در کوارتر چهارم شرایط تغییر کرد. تیم حریف با پرس تمام زمین چند بار توپ را از ما گرفت. آنها در این کوارتر چند ریباند حمله هم داشتند و شانس های دوم ما را محدود کردند.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم این بازی را فراموش کنیم و به فکر بازی های آینده باشیم. امیدواریم در دو بازی آینده پیروز شویم. ما بهتر شوت زدیم و تنها مسئله ای که داشتیم تعداد بالای توپ های از دست رفته مان بود. در دقایق پایانی چند توپ حساس را از دست دادیم و آنها از این فرصت استفاده کردند.

حدادی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان تیم ایران در دقایق پایانی احساس خستگی داشته اند یا نه، گفت: وقتی من در حمله بودم می شنیدم که آنها فریاد می زدند و درخواست سرعت بیشتری از تیم شان می کردند. آنها هم در دقایق ابتدای بازی سریع کار می کردند و شرایط مساوی بود. درباره خودم می توانم بگویم که اصلاً خسته نبودم. هم تیمی هایم هم خسته به نظر نمی رسیدند. در اواخر بازی آنها از تاکتیک پن داون استفاده می کردند و من باید بالاتر بازی می کردم. ما سه ماه تمرین کردیم و کاملاً آماده هستیم. البته اشتباه هایی داشتیم که ارتباطی به خستگی نداشت. بسکتبال همیشه همین طور بوده است. در بعضی بازی ها ما 20 امتیاز عقب بودیم و بردیم.

سنتر تیم ملی بسکتبال ایران درباره تصمیم های داور در دقایق پایانی شرح داد: نمی توانم درباره داوری اظهارنظری کنم. ما بسکتبال بازی می کنیم و درباره این مسائل صحبت نمی کنیم.

او درباره شوت ثانیه آخر بازیکن پورتوریکو که باعث پیروزی این تیم شد، گفت: بازیکن پورتوریکو خیلی خوش شانس بود. او فقط توپ را پرتاب کرد و توپ وارد سبد شد. البته شوت بدی نبود.

حدادی در پاسخ به این پرسش که شانس تیم ایران را برای کسب سهمیه المپیک از جام جهانی را چقدر می داند، ادامه داد: ما سه ماه برای این بازی ها تمرین کرده ایم. ما بسیار سخت کار کردیم. باختن بازی در 40 ثانیه پایانی بسیار تلخ بود، اما دو بازی باقی مانده است و ما خواهیم جنگید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2263

به "حدادی: اشتباه هایی داشتیم که ارتباطی به خستگی نداشت، توپ های از دست رفته ما زیاد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدادی: اشتباه هایی داشتیم که ارتباطی به خستگی نداشت، توپ های از دست رفته ما زیاد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید