جزئیات تیراندازی در میدان آرژانتین ، یک نفر کشته شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، یک مورد تیراندازی در میدان آرژانتین رخ داد که طی آن یک نفر کشته شده و در حال حاضر تحقیقات تکمیلی از سوی پلیس شروع شده است.

جزئیات تیراندازی در میدان آرژانتین ، یک نفر کشته شد

ایسنا نوشت: حوالی ساعت 15:20 امروز تیراندازی از سوی راکب یک دستگاه موتورسیکلت به سمت راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت دیگر در محدوده میدان آرژانتین به کلانتری 105 سنایی اعلام شد که در پی این اتفاق، بلافاصله واحد گشت کلانتری در محل حضور پیدا کرد.

در آنالیز و تحقیقات میدانی اجرا شده از سوی پلیس معین شد که راکب یک دستگاه موتورسیکلت حوالی میدان آرژانتین با اسلحه کمری به سمت راکب و سرنشین موتورسیکلت دیگر دو تیر شلیک نموده و از محل متواری شده است. به دنبال این اتفاق، راکب موتورسیکلت دوم که ترک نشین آن مجروح شده نیز از محل متواری می گردد.

در آنالیز های اجرا شده از سوی پلیس معین شد یکی از تیرهای شلیک شده به کشاله ران ترک نشین موتورسیکلت اصابت نموده است. با حضور گشت کلانتری، سریعاً با اورژانس هماهنگی لازم انجام شد و فرد مجروح به سرعت به بیمارستان انتقال داده شد.

بر اساس اعلام پلیس فرد مجروح هیچ مدرک شناسایی به همراه نداشته و به دلیل شدت جراحت وارده، جان خود را از دست داده است. در حال حاضر تحقیقات تکمیلی برای شناسایی هویت قاتل و مقتول و دیگر زوایای این ماجرا ادامه دارد که اخبار تکمیلی درباره جزئیات این حادثه متعاقباً اعلام خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1624

به "جزئیات تیراندازی در میدان آرژانتین ، یک نفر کشته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات تیراندازی در میدان آرژانتین ، یک نفر کشته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید