تکلیف کشتی برای بازی های ساحلی جهان هنوز مشخص نشده است

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، حدود یک هفته از خاتمه فرصت تعیین شده برای توزیع سهمیه های نخستین دوره بازی های ساحلی جهان می گذرد اما هنوز ترکیب کاروان ورزش ایران برای حضور در این دوره بازی ها نهایی نشده است. آنچه مسلم است این کاروان با حداکثر 17 سهمیه یا حداقل یک سهمیه کمتر از این تعداد در بازی ها شرکت خواهد کرد.

تکلیف کشتی برای بازی های ساحلی جهان هنوز مشخص نشده است

بلاتکلیفی کشتی دلیل این وضعیت مبهم است. بعد از اینکه فدراسیون کشتی به دلایل مختلف از اعزام تیم به رقابت های انتخابی برای بازی های ساحلی جهان بازماند، قرار بر این شد تا این رشته با استفاده از سهمیه وایلد کارت (اعطایی) در بازی ها شرکت داشته باشد. قول این مهم را لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی در ملاقاتی که با رئیس کمیته ملی المپیک ایران داشت داده بود.

بر این اساس حداکثر یک سهمیه کشتی به ایران اختصاص پیدا می کند که آن هم هنوز قطعی نشده است. در این زمینه اعلام وضعیت دوپینگ یک خارجی تعیین کننده خواهد بود که البته هنوز نتیجه آن تایید نشده است.

پیمان فخری سرپرست کاروان ورزش ایران در بازی های ساحلی جهان در این زمینه به خبرنگاران گفت: در مورد این کشتی گیر و دوپینگ آن هیچ اطلاع رسانی به ما نشده است. حتی نمی دانیم از کدام کشور است و در چه رویدادی مرتکب دوپینگ شده است. فقط اینکه اگر نتیجه تست مثبت او تایید شود، سهمیه وی به کشتی ایران اختصاص پیدا می کند. منتظر هستیم در این زمینه اطلاع رسانی شود.

وی ادامه داد: به غیر از این تک سهمیه که در صورت تایید نتیجه دوپینگ یک کشتی گیر خارجی به ایران می رسد، احتمال اینکه در کشتی یا رشته های دیگر سهمیه ای بگیریم بعید است چراکه فرصت توزیع سهمیه ها تمام شده است. در همه رشته وضعیت سهمیه ها نهایی شده است.

سرپرست کاروان ورزش ایران در بازی های ساحلی جهان تاکید کرد: با این شرایط و در صورتی که سهمیه کشتی به صورت قطعی به ایران اختصاص پیدا کند، کاروان ایران با 17 سهمیه راهی قطر می شود در غیر اینصورت 16 سهمیه فعلی نهایی خواهد بود.

به گزارش خبرنگاران، از مجموع 1250 سهمیه ای که اتحادیه کمیته های ملی المپیک (انوک) برای نخستین دوره بازی های ساحلی جهان در نظر گرفته است، 16 سهمیه به کاروان ورزش ایران اختصاص پیدا کرده است.

این سهمیه ها در رشته های فوتبال ساحلی (12نفر)، کاراته (2 نفر) و سنگنوردی (2 نفر) نهایی شده است.

نخستین دوره بازی های ساحلی 20 تا 24 مهرماه به میزبانی قطر و در دو ساحل الغرافه و القطر برگزار می شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1837

به "تکلیف کشتی برای بازی های ساحلی جهان هنوز مشخص نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف کشتی برای بازی های ساحلی جهان هنوز مشخص نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید