تماشای ملاقات شاهین شهرداری بوشهر و نساجی رایگان اعلام شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، ملاقات تیم های شاهین شهرداری بوشهر و نساجی مازندران در استادیوم شهید مهدوی بوشهر برگزار می گردد و تماشاگران می توانند این ملاقات را به صورت رایگان تماشا نمایند.

تماشای ملاقات شاهین شهرداری بوشهر و نساجی رایگان اعلام شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، خداکرم ایزدپناه که هم اکنون جهت پیگیری امورات باشگاه در تهران بسر می برد در گفت وگویی بیان کرد: با پیگیری مدیریت باشگاه و شورای اسلامی شهر بوشهر و موافقت هیئت فوتبال استان و سازمان لیگ آزادگان تماشای ملاقات ملاقات تیمهای شاهین شهرداری بوشهر و نساجی مازندران رایگان می باشد.

ایزدپناه اضافه کرد: علی رغم رایگان اعلام شدن تماشای ملاقات تیم های شاهین شهرداری بوشهر و نساجی مازندران به اطلاع علاقه مندان و طرفداران عزیز می رساند به جهت تعیین شدن صندلی هر نفر روی سکوهای استادیوم ، سامانه از روز چهارشنبه 16 بهمن فعال خواهد بود و هر نفر برای ورود به استادیوم باید حتما بلیت ورودی خود را (به صورت رایگان) از سامانه pin90.ir تهیه کند.

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر اضافه کرد: بازی مقابل تیم فوتبال نساجی روز آدینه 18 بهمن راس ساعت 16 در استادیوم شهید مهدوی بوشهر برگزار خواهد شد.

وی تاکید نمود: با توجه به آخرین اخطار سازمان لیگ مبنی بر بدون تماشاگر نمودن بازی های خانگی تیم شاهین شهرداری بوشهر، از طرفداران عزیز خواهشمندیم یکپارچه و پرشور تیمشان را تشویق و حمایت نموده و از پرداختن به حواشی جدا بپرهیزند تا با یاری یکدیگر در فضایی کاملا جوانمردانه و ورزشی یک پیروزی دیگر در کارنامه تیم محبوبشان ثبت گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3680

به "تماشای ملاقات شاهین شهرداری بوشهر و نساجی رایگان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشای ملاقات شاهین شهرداری بوشهر و نساجی رایگان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید