تفاهم نامه همکاری گردشگری بین ایران و سوئیس

به گزارش نوای پرنده پارسی، تفاهم نامه همکاری گردشگری بین دو کشور ایران و سوئیس به امضای ولی تیموری معاون گردشگری و سوماروگا رئیس بخش بازارهای نوظهور گردشگری سوئیس رسید.

تفاهم نامه همکاری گردشگری بین ایران و سوئیس

میراث آریا:تفاهم نامه همکاری گردشگری بین ایران و سوئیس در حاشیه اجلاس کمیسیون مشترک دو کشور، که با مسئولیت وزارت بهداشت ایران در سوئیس برگزار گردید، به امضای مسئولان گردشگری دو کشور رسید.

براساس این تفاهم نامه، طرف ها در چارچوب توانمندی و تسهیلات خود، همکاری های مشترک در زمینه گردشگری را براساس اصل برابری و منافع متقابل و طبق قوانین کشورهای عضو و معاهدات بین المللی کنونی، تقویت و توسعه خواهند داد.

همچنین دو طرف متعهد شدند نهادهای دولتی خود را به همکاری در حوزه گردشگری تشویق نمایند.

براساس بند 3 این تفاهم نامه مسئولان گردشگری ایران و سوئیس متعهد شدند اطلاعات مربوط به حضور در نمایشگاه ها، کنگره ها، روزهای گردشگری و سمینارهای کشور خود را به طرف دیگر اطلاع رسانی کند.

دو طرف اطلاعات مربوط به حوزه گردشگری شامل قانون گذاری و سایر اسناد حقوقی مربوط به آمار گردشگری، تجارب مربوط به بهبود کیفیت خدمات گردشگری و تجارب مربوط به تنظیم عملکرد نهادهای گردشگری را براساس این تفاهم نامه تبادل خواهد نمود.

این تفاهم نامه که در 8 بند تنظیم شده است و به امضای ولی تیموری معاون گردشگری ایران و سوماروگا رئیس بخش بازارهای نوظهور گردشگری سوئیس رسید، به مدت یک سال اعتبار دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3048

به "تفاهم نامه همکاری گردشگری بین ایران و سوئیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه همکاری گردشگری بین ایران و سوئیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید