تساوی نفت در خانه و برتری فولاد و کازرون، بازی معوقه انجام شد!

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، سی و دومین دوره از رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در بخش مردان عصر امروز پنجشنبه 24 مردادماه با برگزاری سه دیدار رسما آغاز شد. در این دوره از مسابقات شاهد حضور 11 تیم شامل تیم های سربداران سبزوار، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، فولاد مبارکه سپاهان، ذوب آهن اصفهان، آلومینیوم اراک، نفت و گاز گچساران، فراز بام خائیز دهدشت، ستارگان دشتستان، زاگرس اسلام آباد غرب، مس کرمان و زغال سنگ طبس خواهیم بود.

تساوی نفت در خانه و برتری فولاد و کازرون، بازی معوقه انجام شد!

طبق قرعه کشی اعلام شده، این یازده تیم در مرحله اول در دو گروه شش و پنج تیمی به رقابت می پردازند. قرعه کشی لیگ به این ترتیب است:

گروه اول:

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، ذوب آهن اصفهان، سربداران سبزوار، زغال سنگ طبس، ستارگان دشتستان، زاگرس اسلام آباد غرب

گروه دوم:

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، فرازبام خاییز دهدشت، نفت و گاز گچساران، خیبر رااک، صنعت مس کرمان

در اولین هفته لیگ برتر ، قرار بود بازی بین دو تیم سربداران سبزوار و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون معوق شود که چهارشنبه شب با مهیا شدن شرایط میزبان این بازی نیز برگزار شد. در این هفته تیم صنعت مس کرمان از گروه دوم قرعه استراحت داشت.

در اولین بازی هفته، تیم فولاد مبارک سپاهان اصفهان مدافع عنوان قهرمانی مهمان تیم خیبر اراک بود. نماینده اراک که با نام جدیدی در لیگ حاضر شده در این بازی نتوانست پیروز باشد و مدافع قهرمانی با اختلاف 16 گل برنده اولین دیدار لیگ شد.

تیم سربداران سبزوار میزبان تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون بود اما در این بازی خانگی مغلوب مهمان خود شد. ستارگان دشتستان نیز در یک بازی نزدیک با تیم ذوب آهن اصفهان به نتیجه تساوی رسید اما در ثانیه آخر بازی این تیم ذوب آهن اصفهان بود که پنالتی گرفته شده از سوی داور را گل کرد تا با اختلاف یک گل برنده این دیدار نزدیک و پر گل باشد.

آخرین دیدار امروز نیز به میزبانی گچسارانی ها برگزار شد. تیم نفت و گاز گچساران هم در بازی نزدیکی برابر مهمان خود فرازبام خاییز دهدشت به نتیجه تساوی رضایت داد.

نتایج کامل روز اول از هفته نخست لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در بخش مردان به این شرح است:

* خیبر اراک 11 - فولاد مبارکه سپاهان اصفهان 27

* سربداران سبزوار 22 - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون 25

* ستارگان دشتستان 30- ذوب آهن اصفهان 31

* نفت و گاز گچساران 22- فرازبام خاییز دهدشت 22

با برگزاری این چند بازی هم اکنون در گروه اول ، تیم نیروی زمینی کازرون و در گروه دوم تیم فولاد در صدر جدول قرار گرفته اند.

آخرین بازی هفته نخست از رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در سال 98 نیز فردا جمعه 25 مردادماه بین دو تیم زاگرس اسلام اباد غرب مدافع عنوان نایب قهرمانی دوره قبل و تیم زغال سنگ طبس برگزار خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1927

به "تساوی نفت در خانه و برتری فولاد و کازرون، بازی معوقه انجام شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی نفت در خانه و برتری فولاد و کازرون، بازی معوقه انجام شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید