برف و باران در جاده های 18 استان کشور

به گزارش نوای پرنده پارسی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محور های 18 استان کشور اطلاع داد.

برف و باران در جاده های 18 استان کشور

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین شرایط جوی جاده های کشور، گفت: گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور حاکی از آن است که در حال حاضر در بعضی از محور های استان های کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، مازندران، تهران، فارس، لرستان و چهارمحال و بختیاری بارش برف و باران گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: همچنین در بعضی از محور های استان های بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، گیلان و مرکزی نیز بارش باران گزارش شده است.

شیرانی در همین خصوص به رانندگان توصیه کرد که حتما در شرایط بارندگی با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مناسب رانندگی نمایند. همچنین تجهیزات مربوط به فصل سرما و زمستان نظیر زنجیر چرخ و ... را نیز به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه تردد در تمامی جاده های کشور به شکل آرام و روان در حال اجرا است، گفت: هفت محور شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، سروآباد - پاوه، وازک - بلده و پونل - خلخال نیز تا اطلاع بعدی دارای انسداد فصلی هستند و تردد از آن ها انجام نمی گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5693

به "برف و باران در جاده های 18 استان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برف و باران در جاده های 18 استان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید