برانکو: خوشحالم که خیلی ها به بردهایمان عادت نموده اند

به گزارش نوای پرنده پارسی، پدیده شاید اسم شاخصی نداشته باشد اما تیمی بسیار سازماندهی شده است و خیلی خوب بازی می نماید و بازی مقابل این تیم بسیار سخت است. در جدول لیگ هم نشان می دهد که چه کیفیتی این تیم دارد.

برانکو: خوشحالم که خیلی ها به بردهایمان عادت نموده اند

پدیده از ما عبور می کرد جام در دستش بود

برانکو بعد از پیروزی مقابل پدیده در جام حذفی و رسیدن به نیمه نهایی در نشست خبری گفت: بازی سرد بود برای ما و شما اما قلب ما بعد از برد گرم شد.برای پنالتی زدن باید بازیکنان تمرکزشان را حفظ می کردند و پنالتی می زدند و این رخ داد. از طرفداران تشکر می کنم که در این هوای سرد به ما اعتماد داشتند و تشویق مان کردند. بعد از سومین مرتبه در پنالتی ها به نیمه نهایی صعود کردیم. مستحق برد بودیم و تیم بهتر بودیم. از نظر آماری هم برتر از تیم پدیده بودیم و به بازیکنانم تبریک می گویم.

برانکو در خصوص اینکه پرسپولیس مثل فصل گذشته نیست و بی نظم فوتبال بازی می نماید گفت: همواره می توانیم بحث کنیم که می توان بهتر بود یا نه؛ متاسفم که شما تیمی مثل پدیده را دست کم گرفتید. در جلسه قبل از بازی به بازیکنانم گفتم من تجربه بازی های دیگر هم دارم، این یک بازی بزرگ بود. پدیده شاید اسم شاخصی نداشته باشد اما تیمی بسیار سازماندهی شده است و خیلی خوب بازی می نماید و بازی مقابل این تیم بسیار سخت است. در جدول لیگ هم نشان می دهد که چه کیفیتی این تیم دارد.

سرمربی کروات سرخ ها گفت: در کنار استقلال، سپاهان، تراکتور سازی تیم پدیده هم یکی از مهم ترین کاندیدهای قهرمانی است اما درست است که باید مدام کوشش کنیم که بهتر شویم و بهبود ببخشیم. ما در همه بازی ها بهتر از حریفان بوده ایم. تیم خوبی هستیم و بعداز 12 روز سومین بازی خودمان را انجام دادیم. پدیده خیلی روی این بازی حساب نموده بودند زیرا در صورت برد پدیده، تیم سپاهان باید به مشهد می رفت و حساب می کردند اگر پرسپولیس را رد می کردند جام دستشان بود. بخاطر بازیکنانم و طرفداران خوشحالم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه از بازی بودیمیر راضی خواهیدبود یا نه گفت: تا به حال متوجه شده باشید خیلی کم و حتی می توانم بگویم هرگز در خصوص اسم بازیکنان در نشست خبری حرف نمی زنم؛ چه خوب بازی نموده باشند چه بد. در صدر برنامه هایم تیم را می گذارم. تیم از همه مهم تر است. دیروز هم گفتم 5-6 بازیکن جدید داریم که آنها باید خودشان را تطبیق بدهند با تیم که برای این کار احتیاج به زمان دارنند. همه بازیکنانی که در نیم فصل اضافه شدند. طبیعی است که می خواهیم هماهنگی این بازیکنان با تیم سریع تر انجام گردد اما در فوتبال و ورزش هیچ چیز یک بار انجام نمی گردد. آنچه مهم است اینکه از همه رقبایمان برتر بودیم و تیم هم هم قطعا نوسان خواهد داشت. خوشحالم که خیلی ها عادت نموده اند که باید بازی ها را راحت ببریم.

برانکو در خصوص اینکه با فشرده شدن بازی ها وضعیت پرسپولیس چگونه خواهد شد در ادامه مسابقات گفت: بابت کادر بازیکنانی که داریم خوشحالم. باید این برنامه فشرده را مدیریت کنیم و بازیکنانی داریم که از دقیقه اول می توانند بازی نمایند. نادری را دیدید که به جای کاپیتان وارد زمین شد و با تیم هم هماهنگ بود. ملی پوشان هم یک ماه از تیم دور بودند. بشار رسن هم همین طور برنامه آماده سازی آنها با باشگاه متفاوت بود و برنامه های روحی و روانی شان هم فرق داشت. باید ترکیبی پیدا کنیم که به بازیکنان هم استراحت بدهیم و هم بتوانند همه بازی نمایند.

3-670

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 851

به "برانکو: خوشحالم که خیلی ها به بردهایمان عادت نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: خوشحالم که خیلی ها به بردهایمان عادت نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید