بازگشت کهتری به تیم ملی تیراندازی با کمان معلولان، برگزاری جلسه با زهرا نعمتی

به گزارش نوای پرنده پارسی، مجید کهتری یکبار دیگر راهنمایی تیم ملی تیراندازی با کمان معلولان برای بازی های پارالمپیک 2020 توکیو را بر عهده گرفت.

بازگشت کهتری به تیم ملی تیراندازی با کمان معلولان، برگزاری جلسه با زهرا نعمتی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مجید کهتری که تا چند ماه قبل نیز راهنمایی تیم ملی تیراندازی با کمان معلولان را بر عهده داشت، با تصمیم مسئولان کمیته پارالمپیک و فدراسیون این رشته، بار دیگر مسئولیت سرمربیگری تیم ملی را برعهده گرفت تا ملی پوشان را آماده حضور در بازی های پارالمپیک 2020 توکیو کند.

کهتری در این باره به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: چند هفته قبل با مسئولان کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون تیراندازی با کمان صحبت کردم. حرف این بود که تیم ملی معلولان مثل گذشته فعالیت کند و بعضی ناهماهنگی ها از بین برود. در واقع کمیته پارالمپیک خواست که مسئولیت را بر عهده بگیرم.

وی اضافه نمود: اردوهای تیم ملی از هفته آینده شروع می گردد و کوشش مان این است که این کار به طور منظم صورت بگیرد. به هر حال ما چند ماه را از دست دادیم و باید با همه توان تیم ملی را آماده حضور در پارالمپیک کنیم. قواره تیراندازی با کمان معلولان ایران بزرگتر از آسیا و دنیا و در سطح پارالمپیک است و باید در اندازه و قواره این مسئله نیز توجه گردد.

سرمربی تیم ملی تیراندازی معلولان درباره برگزاری اردوها گفت: اردوهایی که پیش بینی شده و حمایت کامل مسئولان پارالمپیک را نیز دارد، همه کارها و نیازهای ما را پوشش می دهد. ما کوشش می کنیم هر ماه 20 روز اردو برگزار کنیم و علاه بر برگزاری تمرینات، مباحث بدنسازی و مسائل روحی و روانی را نیز انجام بدهیم.

کهتری مطرح کرد: من برنامه هایم را ارائه داده ام و قرار شد اردوها کاملاً با پشتیبانی کمیته پارالمپیک باشد. تفاهم شده که کارهای ستادی و اداری با فدراسیون و هماهنگی اردوها و دیگر مسائل با کمیته پارالمپیک باشد تا هیچ کاری روی زمین نماند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اعزامی برای این تیم قبل از حضور در پارالمپیک 2020 توکیو در نظر گرفته شده است یا خیر؟ گفت: سال آینده تورنمنت بین المللی جمهوری چک برگزار می گردد و این آخرین رقابتی است که در آن شرکت می کنیم. ما همچنین پیشنهاد برگزاری یک اردوی مشترک با ورزشکاران چند کشور خارجی را نیز داده ایم که منتظر تایید آن هستیم.

سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان معلولان با اشاره به اینکه هماهنگی لازم برای برگزاری اردوی تیم ملی در جزیره کیش صورت گرفته است، اعلام نمود: برگزاری اردو در این جزیره با توجه به شرایط آب و هوایی و مشابهتی که با توکیو دارد، تدبیر بسیار خوبی بود.

کهتری با بیان اینکه 7 سهمیه پارالمپیک در تیراندازی با کمان معلولان کسب شده است، درخصوص شرایط زهرا نعمتی گفت: او از قبل پیش بینی ها و هماهنگی های لازم را نموده و و خیلی نباید سیستمی که به وجود آمده است را بهم بریزیم. زهرا نعمتی زحمت زیادی می کشد تا پیروز گردد. به هر حال قرار شد جلسه ای با این ورزشکار طی یکی دو روز آینده برگزار شده و بهترین تصمیم در این خصوص گرفته گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3320

به "بازگشت کهتری به تیم ملی تیراندازی با کمان معلولان، برگزاری جلسه با زهرا نعمتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت کهتری به تیم ملی تیراندازی با کمان معلولان، برگزاری جلسه با زهرا نعمتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید