استفاده از ظرفیت بنگاه های مالی برای توسعه متوازن کرمان

به گزارش نوای پرنده پارسی، استاندار کرمان گفت: برای توسعه متوازن این استان باید از ظرفیت بنگاه های عظیم مالی استفاده کرد.

استفاده از ظرفیت بنگاه های مالی برای توسعه متوازن کرمان

به گزارش خبرنگاران کرمان ، علی زینی وند، در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرنگاران کرمان درباره عدم توسعه متوازن استان کرمان وعمل نکردن بعضی از بنگاه های بزرگ مالی استان به مسئولیت اجتماعی شان گفت : مابرای توسعه متوازن استان باید از ظرفیت های مالی استان استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: بنگاه های مهم مالی در استان فعال هستند که به تناسب برداشت از منابع استان و ثروت کلانی که از منابع استان دارند، سهم چندانی در توسعه استان ندارند.

وی با بیان اینکه این بنگاه های بزرگ مالی حساب های بانکی شان جاهای دیگر است اضافه کرد: شرکت هایی که ثروت آنها در استان کرمان فراوری می گردد باید حداکثرحساب های بانکی شان را در استان متمرکز کند و ما از تمام ظرفیت های دولتی برای تحقق آن استفاده می کنیم.

وی ادامه داد:باید در زیر مجموعه صنایع بزرگ کرمان متناسب با ظرفیت های استان هلدینگ هایی در بخش های کشاورزی، گردشگری و ایجاد صنایع تبدیلی تشکیل گردد.

استاندار کرمان توضیح داد:متاسفانه توسعه متوازن با استفاده از منابع بزرگ برای استان کرمان تعریف نشده است، این استان در فراوری شغل در بخش خدمات از میانگین کشور و استان های همجوار به شدت پایین تر است و ما همه توجه خود را متوجه معادن و صنایع اطراف نموده ایم و توسعه نامتوازنی وجود دارد که باور نمی کنم بعضی از مناطق استان ثروتمند کرمان، در این حد محروم باشند.

علی زینی وند، با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های استان برای توسعه متوازن را باجدیت پیگیری می کنیم اضافه کرد: شرکت های صنعتی و معدنی استان زحمات زیادی کشیدند، اما با توجه به ثروتی که از استان خارج می گردد در استان کار نشده است و ایراداتی بر این شرکت ها وارد است که یکی از آنها توسعه نامتوازن در هزینه نمودها و خدمات بوده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6474

به "استفاده از ظرفیت بنگاه های مالی برای توسعه متوازن کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از ظرفیت بنگاه های مالی برای توسعه متوازن کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید