ادامه ناکامی اسکی بازان ایرانی در جام جهانی چمن، جعفری دوازدهم شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزار خبرنگاران، روز دوم رقابت های جام جهانی اسکی روی چمن به میزبانی ایتالیا و در رشته مارپیچ سرعت با قهرمانی دوباره اتریشی ها دنبال شد و از ایران نیز مرتضی جعفری با ایستادن در صندلی دوازدهم بهترین نتیجه را در میان ایرانی ها کسب کرد.

ادامه ناکامی اسکی بازان ایرانی در جام جهانی چمن، جعفری دوازدهم شد

در رقابت های روز دوم جام جهانی این رشته که به میزبانی ایتالیا برگزار می گردد اسکی بازان اتریشی مانند روز نخست صندلی ها اول و دوم را بدست آوردند و اسکی باز جمهوری چک نیز عنوان سوم را از آن خود کرد. در این رقابت ها مایکل استوکر با ثبت زمان 33 ثانیه و 48 صدم ثانیه عنوان نخست را بدست آورد و مارک زیک بائر نیز با ثبت همین زمان مشترکا با هم وطن خود در صندلی اول ایستاد.مارتین استپانیک از جمهوری چک نیز با ثبت زمان 33 ثانیه و 50 صدم ثانیه در صندلی سوم نهاده شد.

از ایران نیز مرتضی جعفری با ثبت زمان 34 ثانیه و 22 صدم ثانیه در صندلی دوازدهم ایستاد، حسین کلهر(فرزند درویش) با زمان 34 ثانیه و 47 صدم ثانیه شانزدهم شد، حسین کلهر (فرزند قربانعلی) با زمان 36 ثانیه و 58 صدم ثانیه در صندلی 29 ایستاد و نیما بها با زمان 36 ثانیه و 60 صدم ثانیه صندلی سی ام را بدست آورد. رقابتهای روز سوم این مسابقات امروز برگزار می گردد.

مسابقات جام جهانی اسکی روی چمن از یازدهم تا چهاردهم شهریور ماه در ایتالیا برگزار می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2797

به "ادامه ناکامی اسکی بازان ایرانی در جام جهانی چمن، جعفری دوازدهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه ناکامی اسکی بازان ایرانی در جام جهانی چمن، جعفری دوازدهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید