اختصاص30 هزارمیلیاردتومان منابع بانکی به امر ازدواج جوانان

به گزارش نوای پرنده پارسی، مسعود سلطانی فر در تبادل نظر با خبرنگاران با تاکید بر توانمندسازی سازمان های مردم نهاد در کشور با ارائه سرویس ها و خدمات مناسب گفت: تعداد قابل توجهی خانه جوانان نیمه کاره در کشور وجود دارد که امیدواریم حداقل 20 واحد از این خانه های جوان را تا سرانجام سال جاری به بهره برداری برسانیم.

اختصاص30 هزارمیلیاردتومان منابع بانکی به امر ازدواج جوانان

وی با بیان اینکه سقف وام قرض الحسنه ازدواج با هماهنگی مجلس و دولت به 30 میلیون تومان برای هر یک از زوجین افزایش یافته است، گفت: عملکرد نظام بانکی کشور در این زمینه بسیار مطلوب بوده و وظایف قانونی خود را به خوبی انجام داده اند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: سال جاری 30 هزارمیلیاردتومان منابع بانکی به امر ازدواج جوانان اختصاص خواهد یافت.

سلطانی فر از برنامه ریزی برای گسترش دفاتر مشاوره و هدایت ازدواج در کشور اطلاع داد و یادآور شد: مهارت های زندگی به جوانان آموزش داده می گردد.

مسعود سلطانی فر همچنین امروز در حاشیه افتتاح استخر سرپوشیده بانوان تویسرکان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این استخر هدیه دولت به بانوان تویسرکان است، گفت: این استخر یکی از شیک ترین، کامل ترین و مجهزترین استخرهاست که 55 میلیارد ریال برای آن هزینه شده که البته این مبلغ با قیمت های گذشته حساب شده است.

وی با بیان اینکه در کنار استخر زمین چمن مصنوعی هم پیش بینی شده که سال جاری اجرا خواهد شد و این امکان هم می تواند سرمایه خوبی برای ورزشکاران شهرستان باشد، ادامه داد: احداث زمین چمن مصنوعی در اجرا کمی گران است اما در نگهداری بسیار توجیه دارد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به وجود پروژه های نیمه کاره در تویسرکان و کوشش برای تکمیل این طرح ها گفت 20 پروژه ورزشی در استان همدان در آستانه بهره برداری است.

سلطانی فر همچنین با بیان اینکه استعدادهای بسیار خوبی در بین نوجوانان و جوانان استان همدان وجود دارد ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری این پروژه ها زمینه بروز و ظهور خلاقیت ها و استعدادهای ورزشی بیشتر فراهم گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1185

به "اختصاص30 هزارمیلیاردتومان منابع بانکی به امر ازدواج جوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص30 هزارمیلیاردتومان منابع بانکی به امر ازدواج جوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید