آموزش مهارتی در زندان های بوشهر متناسب با بازار کار توسعه یابد

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر، سید قاسم طباطبایی مهر در بازدید مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان از زندان شهر بوشهر گفت: یکی از دغدغه های اصلی ما در زندانهای استان توسعه برنامه های اشتغال و حرفه آموزی مددجویان زندانهای استان می باشد که انتظار داریم با تعامل، همکاری و هماهنگی بیش از پیش سازمان فنی و حرفه ای وهمه متولیان امر اشتغال استان به این اهداف عالی سازمان دست یابیم.

آموزش مهارتی در زندان های بوشهر متناسب با بازار کار توسعه یابد

وی به نقش مهارت آموزی در توسعه اشتغال مددجویان زندان استان تاکید نمود و اضافه کرد: برگزاری دوره های آموزش مهارتی مطابق بازار و کسب و کار در زندان ها علاوه بر ایجاد فرصت شغلی در بازسازی شخصیت روحی و روانی زندانیان تاثیر گذار است.

وی با تاکید بر توسعه دوره های حرفه آموزی فنی و حرفه ای در زندان های این استان گفت: از برگزاری دوره های تکراری و رشته های اشباع گردیده در زندان ها باید پرهیز گردد چراکه با گذر زمان آموزش های مهارتی پیشرفت داشته و اداره کل فنی و حرفه ای نیز به دنبال آموزش های مهارتی منجر به اشتغال است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر نیز با بیان اینکه نگاه کمی به مقوله آموزش نادرست است بلکه در این زمینه باید کیفیت را مد نظر قرار داد گفت: هدف از برگزاری دوره های آموزش ایجاد اشتغال با توجه به نیازهای بازار باشد.

عبدالمجید دراهکی با تاکید بر ضرورت آموزش در حوزه بانوان اضافه کرد: می توان از ظرفیت آکادمی های آزاد برای آموزش بانوان استفاده کرد تا حلقه آموزش، فراوری و بازاریابی محقق گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 197

به "آموزش مهارتی در زندان های بوشهر متناسب با بازار کار توسعه یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش مهارتی در زندان های بوشهر متناسب با بازار کار توسعه یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید