آمریکا از بیم پاسخ مقاومت، استحکامات سفارتش را افزایش داده است

به گزارش نوای پرنده پارسی، ائتلاف الفتح عراق گفت، آمریکا که قصد حمله به مواضع گروه های مقاومت در عراق را دارد از بیم پاسخ این حملات، استحکامات سفارت خود را افزایش داده و تغییراتی در چینش نیروهایش ایجاد کرده است.

آمریکا از بیم پاسخ مقاومت، استحکامات سفارتش را افزایش داده است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کریم علیوی عضو ائتلاف الفتح شاخه نظامی الحشد الشعبی عراق به روزنامه العربی الجدید گفت، آمریکا طی مرحله پیش رو قصد انجام حملات و هدف دریافت گروه های الحشد و سران مرتبط با آن را دارد.

وی ادامه داد: نظامیان آمریکایی از برخی پایگاه ها به پایگاه های بزرگتر منتقل شده اند زیرا بیم آن دارند که اگر این سربازان در پایگاه های کوچک باشند در معرض شلیک های گروه های مقاومت قرار بگیرند. بنابراین تمام نیروها را در پایگاه های اصلی جمع کرده اند تا تحت حمایت باشند.

علیوی سپس گفت، نیروهای آمریکایی در اقدامی پیشگیرانه استحکامات سفارت این کشور در بغداد را نیز بیشتر کرده اند تا وارد اجرای انجام حملات به پایگاه های نظامی عراق شوند.

وی ادامه داد، آمریکایی ها می دانند هر حمله ای به گروه های مقاومت در عراق والحشد بی پاسخ نخواهد ماند به همین دلیل دنبال حمایت از نیروهای خود از موشک های مقاومت هستند.

علیوی سپس گفت، هیچ عقب نشینی نیروهای آمریکایی در عراق دیده نمی شود و آنچه رخ داده تنها باز استقرار در پایگاه ای اصلی مانند عین الاسد و حریر بوده است.

هفته گذشته، کتائب حزب الله از شاخه های سازمان الحشد الشعبی از یک نقشه جدید آمریکا برای حمله به مواضع نظامی عراق پرده برداشت و گفت در صورتی که این نقشه عملی شود با حمله به همه تأسیسات اقتصادی و نظامی آمریکا تلافی خواهد شد (جزئیات بیشتر).

م

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4144

به "آمریکا از بیم پاسخ مقاومت، استحکامات سفارتش را افزایش داده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا از بیم پاسخ مقاومت، استحکامات سفارتش را افزایش داده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید